[XBLA] Perfect Dark

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 17 mrt 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat er best veel mensen zullen zijn die de game niet willen kopen omdat Perfect Dark Zero tegenviel.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    I dont think so....... the die-hards weten dat dit een 1 op 1 kopie is van het origineel.

Just revamped......... en de die-hards zullen mbv mond-op-mond reclame ''the word'' wel verder sprayen.

als ik thuis kom koop ik hem direct. Deze game heb ik grijs gespeeld.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die wel ja. Maar mensen die hem niet gespeeld hebben? Die dus alleen PDZ gespeeld hebben?

4. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Die zijn dit spel niet waard :+

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nou, nog 2 uurtjes en ben ik eindelijk weer klaar met werken! Ben echt benieuwd, kijken of ik de levels nog een beetje ken, kende ze vroeger echt bijna blind (net als bij Goldeneye)!

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe ik ook nog ongeveer 2 uur.

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, gelijk downloaden! M'n laatste Arcade game moet ik ergens in 2007 hebben gekocht, tijd voor een nieuwe

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zoo, net even een zooi levels met Metal Mark op Special Agent gespeeld, en jezus wat is die Area 51: Infiltration nog steeds een kutmissie. :p

Er is trouwens nog steeds een droppende framerate als je die mijnen daar opblaast. :lol:

Maarja, de game is nog steeds zoveel fun! Kan niet wachten tot we gaan multiplayeren.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja, echt vreselijk! Was wel fun!

Als je Co-op doet slaat hij de levels niet op de bij solo. Dus je hebt een aparte Solo en Co-op campaign. Solo moet ik weer beginnen bij level 2, en bij co-op zijn we nu bij level 9 oid (special agent).

Oh en nog een tip: In Co-op werkt de achievement van de bottles ook niet. Die moet je gewoon Solo halen.

10. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Same, volgensmij word dat weer lekker old-school knallen zoals ik dat vroeger al met z'n 4en splitscreen deed :D
    Nu ff snel me huiswerk maken en dan vanavond weer lekker knallen! :D

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    :cool: Hij is weer als vanouds vet! Controls zijn beter dan ik had verwacht, enige wat ik wel graag had willen zien is dat je de gamma/brightness zou kunnen aanpassen. Sommige levels zijn erg donker, en zie je bijna niks en geen manier om de gamma wat omhoog te zetten 8) das is het enige puntje wat ze wel even hadden moeten doen.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wie gingen er vanavond nou multiplayeren? Kan ik er even rekening mee houden. :)

Ik wil namelijk wel Champions League kijken.

13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ook gekocht en meteen met mijn broer ( zoals vroeger maar dan in goldeneye) de complex gedaan met classic settings... ik haat remote mines:p. Ook co-op een paar missies gedaan.

14. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil sowieso wel komen, misschien dat m'n broer ook mee wil doen maar dat weet ik niet zeker.
    Verder weet ik niet wie er mee doen?

15. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    one shot kill - complex - GE granade launchers of proxy&remote mines - 4 man

en dan ben ik IN ;)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Maak er 8 man van, Temple en Mines (Proximity + Remote) and I'm in.

Dat moeten we echt als een van de games doen. Deal, mensen? :+

Most fun you'll have in years.

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit al vast bij level 2 :mad:

18. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: Er wordt gesaved tijdens het spelen van de solo missies maar als ik dood ga moet ik overnieuw het level spelen? Weet iemand hoe dat zit? :mad:

Ook krijgt de host alleen de behaalde challanges sterren... WHAT THE FUCK? :mad:

Hele vette goede game maar die dingen vind ik toch niet zo leuk =(

19. Shyne

Shyne Member

Leuk Bevonden:
    0
    wowowow is ie al uit ? hoe duur ? en zijn de controls net als op de n64 ? dat je r moet drukken om te mikken

20. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    800 punten, mikken met L, schieten met R.

Ben nu net voorbij dat level in de Air Force One, wat een heerlijk nostalgisch gevoel zeg, dat was echt me favoriete level toendertijd. :thumbs:
    Ik weet nog wel dat ik toen Perfect Dark net uit was, op vakantie ging naar benidorm met me ouders, maar die N64 moest mee omdat ik anders geen PD kon doen hehe. Heel de vakantie onderhand in het appartement gezeten met iemand die ik daar had leren kennen en PD gedaan. :+

Laatst bewerkt: 18 mrt 2010

Deel Deze Pagina