Te Veel Save Games OP je Harde Schijf !!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ^.^, 15 apr 2003.

1. ^.^

^.^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit alleen op toe jam en earl II van toepassing is.

ik heb op dit moment een kleine 20 save games (verschillende spellen) op mijn harde schijf staan van de xbox als ik "toe jam en earl 3" probeer te spelen geeft hij me de melding dat ik teveel savegames heb en dat ik door kan gaan zonder te saven of door eerst wat savegames weg te gooien .

als ik vervolgens bij de plaats kijk heb ik nog +5000... blocks over om ze neer te zetten. daar kan het dus niet aan liggen .

ik heb ook even snel spiderman en ghost recon geprobeerd maar die hebben geen problemen ook kan ik vanuit toe jam en earl gewoon saven alleen geeft ie elke keer bij het starten de melding :mad:

heeft iemand anders hier ook nog last ?

2. kid paddle

kid paddle *

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 6tal muziek cd's op mijn schijf gekopieerd en er staat nog altijd dat ik ong 5000 bloks heb , da snap ik ook niet zo goed

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een foutje in Toejam & Earl? FF ruilen bij de winkel helpt misschien, en anders alle TJ&E save games verwijderen en opnieuw beginnen...

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    die +5000 (let op de plus) is dat je nog meer dan die 5000 hebt en dus voldoende ruimte!

Wat die savegames betreft: inderdaad vreemd; ik heb er nog geen last van gehad. Het zou wel zo kunnen zijn dat het spel zelf een maximaal aantal savegames TOELAAT. Simpel voorbeel is Splinter Cell (stuk of 5) of Shemue II (max 10).

5. ^.^

^.^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik had 2 savegames ( 1 x content download en 1 x save van het spel zelf) van tj + e nu nog maar 1 (heb de andere op een memory stick gezet )en nog steeds hetzelfde:confused: anders toch maar gaan ruilen maar ik betwijfel of dat zin heeft 8)

6. ^.^

^.^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tevens had ik een save genaamd "test for to many files" ik dacht dat dit de xbox live content was maar die heeft ie blijkbaar ergens anders neergezet :confused: want die is vanuit het spelk nog gewoon te kiezen :'-(

7. Red Lightning

Red Lightning Blue Thunder and...

Leuk Bevonden:
    0
    No probs so far :9

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    5000 bloks in niet veel meer, in het begin staat er 50 000 + blocks.

9. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    nah ik heb ook nog 50000+ blocks hoeveel blocks neemt een gemiddelde content in en wanneer kan je die unreal championship shit looien krijg pas volgende maand live moet een maand wachten door xbm

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als jij geen probleempjes hebt is dat leuk voor je, maar je helpt ze dr niet mee hoor, post alleen als je iemand kan helpen of iets boeiend gaat posten

11. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    KGeloof dat het omgerekend was door iemand en dat het uitkwam op 3,6 miljoen blocks dus ik denk niet dat iemand problemen heeft met de ruimte

12. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    In de Xbox zit een Hard Disk van 8 GB, dus als je geen cd's of games (modden) op je Xbox hebt staan, is er iets mis met het spel.

13. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    van die 8 gig. is 5,5 voor "eigengebruik" zoals savegames, muziek. en die andere 2,5 daar zet de xbox sommige bestanden van games erop zodat je geen snelheidvertragingen hebt en dus ook alle 5,5 gig vol kan gooien! Ik heb zelf ook Toejam and earl 3 maar nog geen problemen mee gehad, gewoon naar de winkel trug gaan en een nieuwe vragen!

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien moet je maar contact opnemen
    met microsoft.

want ik denk niet dat de spel nog garantie heeft.

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoezo niet?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gemoved naar hardware

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Als ik jou was zou ik dat spel gewoon omruilen.. Als je echt een probleem zou hebben met ruimte zou je een soort gelijke melding ook met andere spellen moeten hebben lijkt me.
    Misschien wel een goed idee om je TJ safe van je HD te verwijderen ff en wat kan op je memory card gooien.. Ook de downloaded content.. (<kan dat trouwens niet het probleem zijn, misschien dat het corupted of zo is?) Dat kan je eventueel ook proberen, eerst je downloaded content verwijderen, dan kijken of je nog steeds dit probleem heb, zo ja het spel omruilen en opnieuw met een andere TJ&E proberen.

18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Euhm het is tog zo dat je hd in 3 delen is opgedeeld een voor save games, een voor dll stuff en muziek en een voor geheugen tijdens je spel. Dus wat jullie allemaal zeggen hij is 8 gig is niet helemaal waar, het ligt ook aan hoeveel saves je hebt, correct me if im wrong

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ff proberen die blocks te wissen...(misschien een backup maken op je memory card)....en kijken wat 'ie dan doet...paar keer saven, kijken of alles werkt....misschien is er iets mis in je block....maar als het hierna nog niet goed werkt zou ik of het spel bij iemand anders proberen (als je die mogelijkheid hebt) of naar de winkel gaan en het daar proberen....als hij het daar wel goed doet kan het nl aan je boxje liggen...

Edit: b'tje ongekeerde van Nemesis dus....ik zou eerst je xbox controlleren voordat je t spel ruilt :)

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  20. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    vage shit hoor, moet haast wel aan je spel liggen.
    hd zit niet zo snel vol

kep nu 40 verschillende savegames en 10 cds op hd staan en nog steeds 50000+ , lijkt me sterk dat ie bij jou dan wel vol zou zijn eh :+

Deel Deze Pagina