Superstars V8 Racing

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 13 mei 2009.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het maar een vreemd spel! :eek:

    Het spel bevat per race (super veel banen in Italie) 2 trainingssessies met veranderende weersomstandigheden en een timer (elke dag is een half uur tijd om te tunen, racen etc. etc.) waardoor je soms toch gedreven wordt zo snel mogelijk de beste car settings te zoeken. Daarnaast is er een kwalificatie én de uiteindelijke race, waar je met 18 anderen strijdt om een podiumplek of punten. Als je midden in een race stopt, geef je het op en ontvang je 0 punten. Je doet echt een kampioenschap. Realistisch!
    Maar vervolgens is de besturing arcade. Zelfs op 'Simulation' is het vrij makkelijk je auto goed over de baan te sturen (hoewel je wel snel veel glijd). Je kan enorm veel beuken en dauwen zonder daar last van te ondervinden, maar beland je met één van je wiel in het gras, dan zakt je snelheid als snel terug naar 50. De fak?!

    Auto's zijn mooi, ook cool dat je licht ziet reflecteren op de baan. Maar wat zijn de omgevingen saai en lelijk. Er is nauwelijks zichtbare schade aan de auto.

    Volgens mij is Superstars V8 Racing (het heeft niet eens een Wikipedia pagina!) puur een reclameproduct. Namelijk onverslaanbare en makkelijk bestuurbare auto's, maar wel de complete race-ervaring met tunen, kampioenschappen en meer.

    Over mijn cijfer moet ik nog eens goed nadenken. Het is eigenlijk best een leuk spel, hoewel het soms ook wat saai kan worden. Ligt geheel aan hoe goed je er als speler in bent, volgens mij.
     
  2. Raptus

    Raptus Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die me even kan helpen met de online achievements, want ik vind
    niemand meer online.
     
  3. Raptus

    Raptus Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    echt niemand meer die even de onlineachievements wil helpen.
    We nemen gewoon ieder om de beurt een overwinning zodat we beide
    de achievements behalen ?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk dat er uberhaupt weinig mensen dit rukspel hebben. ;)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm (gereviewt)! :eek:

    Het is dat ik nu zonder Xbox Live zit (verbouwing), anders had ik wel even een uurtje met je willen proberen.
     
  6. Raptus

    Raptus Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat me dan maar iets weten als u verbouwingen achter wegen zijn :)

    trouwens zo'n slecht spel is het nog niet. Heb al slechter in mijn handen gehad
     

Deel Deze Pagina