Waarom moet ik elke keer weer mijn board kiezen bij 'rider select' Ik heb toch gesaved? Is dat bij jullie ook zo of doe ik iets fout?
Nog geen probleem mee gehad (althans wat me op is gevallen). Ik heb de game ook nog maar net (xbox classic) De boards die ik heb ge-unlocked en gekozen, blijven gewoon bij de figuur. Ik zal het morgen nog een proberen. Groeten, Frank
Ja, maar ik kan wel kiezen. Alleen ik wil nu altijd met een bep. board, en die staat helemaal achteraan het rijtje. Moet ik elke keer als ik speel in het begin scrollen en het board kiezen. Beetje omslachtig
Ja klopt, is zeer erritant ben je net zo trots op je überboard en dan moet je eerst 8 boards langs "scrollen" ofzo..
Ja, maar als het scrollen nou lekker soepel ging was het nog wel te pruimen, maar het gaat...eh...niet helemaal soepel.
Das gewoon pech hebben denk ik. Ik heb Tricky al een x gehuurd en me broertje gaat em waarschijnlijk binnenkort kopen.... Zal wel ff kijken dan...
Het is wel zo helaas als je dan ff snel een raceje wil doen Moet je je board kiezen anders heb je zown *rot*board terwijl je uren heb zitten spelen om dat board te vebeteren. Kep er ook last van maar ik speel het niet zo vaak meer