1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke console's hebben jullie allemaal??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bidle, 22 mrt 2003.

  1. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een XBOX, PS2 en een Dreamcast (ja, ook nog wel een psx enzo maja, dat is allemaal oud) en ik hoop binnenkort ook een gamecube te hebben. Ik ben echt geen computerverslaafde ofzo maar op elke console komen vette spellen uit dus die wil ik dan ook hebben, al hebben de XBOX en PS2 wel de beste games.
     
  2. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox en een gamecube, maar de xbox is zoveel gaver dat die gc eigenlijk niet echt meetelt.

    Gc heeft een paar exclusives waarvoor ik hem gekocht heb, maar helaas zijn die allemaal net wat te gehypt (lees: de beste xbox spellen zijn veel beter) en ik hoop dat ik met Zelda eindelijk blij wordt met mijn investering.

    PS2 komt er niet in, kan ik bij zat mensen op spelen en dat ding is gewoon achterhaald, ook heeft het toch te weinig goede titels, de hele console moet het hebben van GTA en FF, voor de rest zijn er genoeg tegenhangers.
     
  3. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    echt niet


    gt3, kingdomhearts, mgs2...

    bij mijn weten heeft de ps2 nog altijd betere titels als de xbox zenne
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 heeft anders niet echt iets dat mij aanspreekt (tenminste, niet exclusive). Maar misschien dat de PS2 voor de race fans betere titels heeft...

    Beter DAN :rolleyes:
     
  5. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS2 vanaf de launch, maar ik koop er bijna geen games meer voor, alleen diegene die exclusief voor ps2 zijn. Bijvoorbeeld, ik kon kiezen voor colin mcrae 3 op xbox of ps2, niet moeilijk dus----> xbox
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    GC vinnik hier en daar wel betere spellen hebben dan op de xbox. de xbox heeft soms toch wat van die spellen waar de middelmatigheid van afstraalt.

    alleen halo vond ik echt heel goed afgewerkt. maar als je bijvoorbeeld naar dat menutje van mechassault kijkt, te fuckin cheap gewoon. dat zul je bij nintendo nooit zien.

    maar jah... k hoop dat de xbox weer wat goede titels krijgt binnenkort want tis best treurig nu. al die games van de herfst en winter vorig jaar vond ik ook maar matig leuk. toen ik van et voorjaar een GC heb gekocht ging er een wereld voor me open. eternal darkness kwam met een heel nieuw soort gameplay. metroid prime ownt echt aan alle kanten. dan komt er nog zelda, met de bonus disc OoT.

    et enige boeiende wat ik tot voor kort gedaan heb op de xbox is Steel Battalion. wel blij dat ik die toch gekocht heb. heeft mn xbox toch nog iets te doen. en de MP (muliplatform) games koop ik ook voor de xbox.

    nou lees ik op penny arcade dat Brute force ook niet echt geweldig is, maar wel grappig voor de coop. jah, kijk. wel grappig daar koop ik geen console voor. het word tijd dat de xbox ook games krijgt die bovenaan staan bij gamerankings.

    t word echt tijd voor halo 2. zodat we eindelijk iets fatsoenlijks te doen hebben over xbox live. en iets om trots op te zijn voor de console.

    want diep in mn hart weet ik dat de xbox zoveel meer potentie heeft dan de GC. maar jah. ze moeten ff de betere games uit gaan brengen.
     
  7. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik nog mee speel : ps2 , xbox ...

    ownes/d : atari 2600 , psx , n64 , gba , sega genesis
     
  8. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox, Dreamcast en NES. Geloof het of niet, maar ik speel het meeste op de NES. Vooral het spel Dynablaster (bomberman) is lachen om met zijn 3en te doen! Op de DC speel ik minder vaak, en op de Xbox speel ik wel wat vaker.
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had vroeger een pongmachine, maar die heeft mijn pa verkocht (zit er nog steeds mee)
    later kreeg ik een nes voor sinterklaas, later kocht ik een psx toen kreeg mijn broertje een gameboy color (maar s nu weg), toen kreeg hij een GBA en kocht ik later een xbox, zo zit het nu....
    ben van plan om de nieuwe gbasp te kopen of de nokia Ngage
     
  10. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ps1,gb,ps2,
     
  11. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    yes de ATARI 2600 voor mij is onderweg :)
     
  12. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog een oude stofhappende Sega MastersystemII 8-bit. vroeger heeeeel vaak mee gespeeld, maar hij heeft zn beste tijd gehad. maar weg mag ie ook niet, ik bewaar hem lekker voor later:). en nu heb ik dus de xbox, en waarom ik met de xbox game? omdat dat de enige spelcomputer is die ik heb met een beetje graphics8).
     
  13. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg, hebben jullie ook van die IGN userpages gemaakt voor jullie collectie's?
    zo ja, ben ik er zeer benieuwd naar, dus post ze zou ik zeggen.

    hieronder staat de link naar die van mij.
     
  14. Ik heb alle next gens!
    <--------------------------
    en een hoop oude zooi.
    Ik speel op het moment het meeste Xbox!
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]

    En nog wat oudere systemen.
     
  16. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox, Playstation 1, super nintendo, gameboy, atari.
     
  17. Randysgz

    Randysgz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    X-box ,GameCube , PS2_O_
     
  18. alibi

    alibi Guest

    TADAAA!! :+

    ||
    ||
    \/
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Behalve onderstaande next-gens heb ik ook nog een N64.
    Maar dat is nu eigenlijk een afgesloten hoofdstuk. Alleen puzzelspellen zijn daar nog wel leuk op (omdat de grafische eisen daarvoor toch niet hoog zijn).
     
  20. Pim Pandoer

    Pim Pandoer Classic Gamer

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een:

    XBOX
    PC (P4 en Hercules radeon 9700 pro) :)
    Gameboy advance.

    Retro:

    Atari 2600
    Atari 7200
    Atari Lynx
    Atari 800 XE
    Colecovision
    Philips G7000
     

Deel Deze Pagina