1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    From Paris with love

    Echt een dodelijke film, het begin is beetje rommelig maar wanneer john travolta in actie komt begint het beter te worden. Vooral de humor van John Travolta in de film is erg goed
    9/10
    __________________________________________________________________________

    The blind side

    Ook een hele mooie sport/drama film over afro amerikanen die een legende zijn geworden in Amerika. Film boeit vanaf het begin tot het einde. Sandra Bullock acteert ook bijzonder goed.

    9/10
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Van beide films erg genoten ! Vind ze beter dan Pineapple Express ....
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zonet Okuribito (Depatures) bekeken, de Oscarwinnaar -Beste Buitenlandse Film 2009 en kan enkel beamen wat Willem en Kevf hier al eerder zeiden: Prachtige film!

    Desondanks de film "de dood" als thema heeft zijn de makers er in geslaagd er een film van te maken die helemaal niet depressief is, maar wel zeer mooi en ontroerende. De uitmuntende soundtrack draagt maar alleen bij aan de sfeer. Zeker een aanrader!
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, fantastisch hè! Ik heb 'm op Film 1 gezien, fantastische kwaliteit dus. Erg van genoten.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net ook Shutter Island gezien. Ik denk dat ik onderhand te veel "mindfuck" films onder de loep heb genomen waardoor deze ook niet erg origineel meer was, daarnaast vond ik hem ook te lang. Achteraf bleef hij verder ook niet hangen en was ik eigenlijk blij dat het klaar was. Ik snap die 8.1 op IMDB dan ook niet.

    4/10

    1 punt erbij voor Dick Jol in bewakerskostuum :cool:
    [​IMG]
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha ja, is inderdaad echt spreken dick jol. Het eerste waar ik aan dacht toen ik die film zag:+

    gisteren trouwens case 39 gezien, begint aardig maar word eigenlijk nooit eng. Vond de trailer eerlijk gezegd enger.. zegt genoeg lijkt me

    5/10, omdat renee zellwegger en Lily goed zijn gecast.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wax on, Wax off :cool: Hell yeah die film was vet!!!

    8,5/10 zeker! John Travolta had weer een vette rol te pakken!!
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Jullie maken een grapje zeker? Paris with love was echt met gemak de meest stompzinnigste film die ik gezien heb afgelopen jaar.

    Sloeg echt helemaal nergens op... suure drugsdealers hebben 2 meter coke op hun zolder liggen dus als je het plafond gaat schieten komt daar een waterval aan coke uit gespoten. Vervolgens neemt die gast een vaas met coke de halve film mee, waarbij je denkt wtf waarom? Gooit em op de vloer bij wat andere criminelen en dat was het... had tenminste iets groots mee gedaan kunnen worden. echt allemaal van die dingen waarvan je denkt wtf dit slaat echt helemaal nergens op, is niet over nagedacht. Echt en het is niet eens grappig stom ofzo. Gewoon stom omdat het nergens op slaat omdat het verhaal zo slecht is. Niet dat je naar zo'n film kijkt voor een verhaal, maar hij is gewoon zo ontzettend slecht 8)

    Zaten met een groepje vrienden de film te kijken en iedereen vroeg zicht steeds af waar de film nou eigenlijk over ging. Over een computer chip? Drugsdealers of de terroristen? Of draaide de film gewoon om de vaas met coke :lol:
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Gast....een 5?

    Die schrik momenten waren echt te slecht 8)
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja weenie, geef nooit zo snel lage cijfers :+

    schrikeffecten waren idd lame, en het einde was helemaal slecht (wtf @ die arm die uit de auto komt :emo:)
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    WTF @ dat kind sowieso.....

    Was imo veel beter geweest als ze die "Mindfuck" wat beter uitgewerkt hadden
    Ook dikke lol op dat Touw om die deur....een bed en een kast waren geen probleem maar een touwtje.....dat zal het zeker tegenhouden ja!
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude je moet de film ook wel nuchter kijken vind je het gek dat je de film niks aan vond :lol:
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister The Descent : Part II gezien.

    Uiteraard meer van hetzelfde. Voorspelbaar, meer van hetzelfde, en had ik al gezegd dat het meer van hetzelfde was?
    Niet dat dat heel erg was, want dit zijn toch geen films die het van het super verhaal moeten hebben.
    Wel wat knap ranzige momenten in de film, leuk in beeld gebracht.
    Rat uit de mond van een lijk, zag er wel fris uit. bloed dat uit die wezens stroomt, bij een ander de mond in. Wtf?
    En het lijk van 1 van die vriendinnen, aan een koord. Ander grietje hangt eraan, en het bloed van dat lijk loopt over haar gezicht. Ran-zig.

    Anyway, wel de moeite waard als je deel 1 tof vond. en dat vond ik. :)
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Nuchter? Dat is nu juist een film die je zó dronken moet bekijken dat je niet eens doorhebt wat er gebeurt.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vergeet de scene
    met de handboeien en het afhakken van die hand niet :cool:

    Maar het gore gehalte was wel meer aanwezig dan in deel 1 en het voegde ook wel wat toe omdat je je nu meer in de omstandigheden kon plaatsen, voor zoverre dat logisch klinkt bij zo'n film :+ Dit deel had van mij niet gehoeven. Als een vervolg vond ik hem niet super maar als een standaard horror film op zich was hij wel aardig te pruimen en dan heb ik ze stukken slechter gezien. Wat vond je van het einde trouwens? Vond hem zelf vrij waardeloos.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoerig, simpel zat.
    Geen uitleg waarom, gewoon uit het niets, pats boem.
    Had wel verwacht dat ze zichzelf op zou offeren, maar dat die agente vervolgens ook nog even zonder enige uitleg door die boer op d'r muil word gemept ging er niet helemaal in bij ons.

    Dit vervolg had inderdaad niet gehoeven, maar was wel geinig om te kijken.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja precies.
    Dat vond ik ook zo vreemd, er was helemaal geen opbouw naar dit moment en opeens gebeurde het. Het leek er meer op dat ze niet hetzelfde einde wilden als in deel 1 en daarom maar opeens hier mee kwamen. Deze conclusie van een review vond ik daarom ook wel goed:

    Met je laatste zin sla je de spijker op zijn kop, precies hoe ik er ook over denk :)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Binnenkort Survival of the Dead maar eens aanzetten.
    Romero doet het meestal wel goed, met dit soort films. :cool:
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    Shutter Island is voor mij wel de film van 2010
    sinds The Dark Knight niet zo erg genoten van een film
     
  20. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    net surrogates gezien! Het idee is best beangstigend, maar de presentatie ervan gaat voor mij allemaal net iets te vlot...7/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina