[XOne] Sonic & Sega All Star Racing

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 8 feb 2010.

  1. Ferreman

    Ferreman Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Tyspolir!!!

    BTW. Eerg vet spel... je kan blijven racen. Sommige missies zijn wat lastiger, maar een A kan je met gemak in 1x keer halen. AAA is iets lastiger bij sommige
     
  2. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels een AAA rating op alle missies. Sommige zijn wel moeilijk (vooral collect missies), maar over het algemeen heb ik me niet erg in moeten spannen. Maar ja, weer een achievement erbij. ;) Nog 13 te gaan.

    Geweldig spel wel, al moet ik na het opnieuw spelen van Mario Kart Wii wel zeggen dat die toch het beste is.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kan iemand bevestigen of de controls zijn in te stellen ?
    (in de demo kon ik alleen maar type A of B kiezen. Ik wil graag met de knoppen gassen en remmen!
     
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me een leuk spel.Vond Mario Kart ook altijd erg leuk.Alleen deze game zal ik niet voor de volle prijs willen kopen 2de hands ofzo
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als je mario kart de volle mep waard vond dan zal dat niet echt anders zijn met dit spel. Het is een heel leuk spel, zitten een paar leuke game modes tussen.
    Maar goed, als dat sonic tennis spel een indicatie is dan zal deze ook over niet al te lange tijd in de budgetbak te vinden zijn. Ik weet ook niet hoe ie het doet kwa verkopen.
    En eerlijk is eerlijk, door de laatste paar spellen heeft Sonic niet echt de reputatie meer van 'goede' spellen. Hoewel dat geheel onterecht is in het geval van S&SASR prijkt natuurlijk wel de naam en beeltenis van Sonic groot op het hoesje.
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Mario kart kocht ik wel altijd voor de volle prijs.Ik zie nog wel heb net een spel gekocht eerst maar weer uit spelen(off topic sorry)
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Niemand
     
  8. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    er zit niet echt een remknop op... maar ja, je kunt de controls wel zo aanpassen ja. Gassen met A ... en met X drift je dan.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Thank you

    Ik ga maar eens even shoppen vanmiddag!
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    je kan door het midden (dus over het water) springen op de eerste map;) scheelt weer een stuk
     
  11. boscheboy

    boscheboy Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om met een boost te starten :confused: Ik las op de vorige pagina:

    Starting Boost
    At the start of a race, press and hold ACCELERATE just as you see the 3 of the countdown fade. Doing so will grant you a starting boost.

    Ze bedoelen toch: houd gas ingedrukt zodra 3,2,1 begint af te tellen? Hoe dan ook krijg het niet voor elkaar, iemand enig idee?
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me logischer om net bij de 1 het gas in te drukken, waar je dus een snelle reactie voor nodig hebt. Ik gok maar wat tho, heb het zelf nog niet geprobeerd.
     
  13. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Om snel te starten moet je gas indrukken vanaf het moment dat de 3 net verdwijnt en de 2 net verschijnt. Je kan hem vanaf dat moment gewoon vasthouden. De timing is een beetje lastig, maar het makkelijkst is om mee tellen en op ' 2!' te drukken.
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Let wel op dat elk personage net een iets andere tijd heeft voor de superstart, je moet dus bij elk personage iets anders timen.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ooow vandaar dat het me vaak niet lukte :+ En ik maar denken dat we gewoon niet konden timen.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zin hebt om een 1 vs 1 te doen of wat te boosten, voeg me maar toe :thumbs:
     
  17. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    KAPOOWWW, Schop naar boven.

    Iemand die bereid is om een digitale hand toe te steken met het behalen van de online achievement (winnen, lappen en spelen met een friend)?
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het spel wordt nog gewoon gespeeld, dus je kunt het gewoon halen als je het spel een beetje kunt spelen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Ik wil hem ook nog wel hebben, maar aan de andere kant... het is Sega...
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Hij is wel aardig, maar niet meer dan dat. Ik speel hem af en toe wel eens met mijn zusje, maar dan stoppen we meestal al meteen na twee of drie potjes, haalt gewoon nergens het niveau van Mario Kart waar we vroeger gewoon uren lang achter elkaar die game konden spelen.
     

Deel Deze Pagina