Amateurs en Pro's snijden net zo hard af als legends en champions, waarschijnlijk nog wel meer zelfs, zo ervaar ik het tenminste. Het nadeel van amateurs is dat ze niet snappen dat een race langer dan 1 rondje duurt en dat ze vaak ten koste van alles je voorbijgaan op plaatsen waar het niet kan, terwijl legends en champions begrijpen dat je moet wachten op je kans, omdat als je inhaalt waar het niet kan je niet alleen de race van je tegensatnder weggooit maar ook die van jezelf. De leukste races heb ik tegen andere champions (legends zijn vaak net te snel naar mijn smaak)
Ikzelf gebruik geen leaderboard auto's, maar ik heb er ook weinig tegen als mensen het wel doen. Ik bedoel, niemand houdt jou of mij tegen om ook die auto's (audi's) te gebruiken. Als ik of jij er bewust voor kiest om in een langzamere auto te rijden moet je niet gaan huilen als anderen daar niet voor kiezen. Uiteindelijk heb jij een leuke race met andere niet leaderboard auto's en die ene in de LB auto rijdt eenzaam, saai en alleen vooraan.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2010