1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik zat vandaag ook ineens 6x achtermekaar in server waar je zo snel kon lopen. Fokking nutteloos, niemand heeft er wat aan.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waar zie je die dan:p ik zie hem niet op dat plaatje:eek:
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die staat er ook niet op. Maar die is ergens onder de 15% 8)
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij speelt alleen met LMG's ofzo?:+
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naah neen dat is het mooie juist :+ Ach ik speel voor de fun, care about stats
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    accuracy is voor mensen zonder Scavenger Pro :+
     
  7. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Voila, daar zeg je het zelf: achter mekaar !!!
    Omdat je niet naar 't dashboard gaat, ben je zelf er een die ervoor zorgt dat 't verder blijft bestaan. (ik denk zelfs dat gewoon uit de lobby tot aan het startscherm van mw2 voldoende zou zijn, maar ik ga dan uit even tot aan 't dashboard, en heb er dan geen last meer van. )Maar ja, als al die zagers en roepers hier eens zouden lezen wat er over gezegd wordt, hadden ze dit al maanden geleden geweten dat 't zo simpel is om er vanaf te zijn.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wijs mij even op een post die zegt dat naar het dashboard gaan deze speedlobbies zou verhelpen, want het enige wat ik weet is dat bij een xp glitch de dashboard methode werkt.
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zucht, advocaten van de duivel hier.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Word.:cool:
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Aldus 402:

    "Expect a playlist update later today on #MW2 for Xbox Live. It'll prevent "super speed" games. I'll let you know when it goes live. 53 minutes ago"
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Uhm, wie zeiden er ookweer dat die updates zo lang duurden?O-)
     
  13. Craven

    Craven Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat gelezen? Dat er een update komt?
     
  14. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang geleden ten tijde van de vorige speedhack is dat ook al eens gemeld. Toen het erover ging dat die speedhack werkte als een soort van virus dat je vanzelf doorgaf als je niet even naar 't dashboard ging. Is volgens mij nog steeds zo, want toen ik een paar dagen terug in zo'n speedspel terecht kwam, was het volgende spel ook zo. Tot we even naar 't dashboard gingen, en dan waren we ervanaf. En zeg nu zelf, echt om de haren uit te trekken is die speedmode nu ook weer niet. En wil je dat 't stopt: even naar dashboard gaan. Kan toch zo erg niet zijn hé.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Beetje jammer dat het inmiddels al weer de 3de keer is dat dit alles moet worden gefixt, over een week zijn er alweer nieuwe gehackte lobby's :emo:

    @Craven: http://twitter.com/fourzerotwo
     
  16. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken anders niet veel multiplayer-games die niet aldoor gefixt moeten worden. Dat soort gedoe heeft er trouwens voor gezorgd dat shooters op pc gewoon niet speelbaar meer zijn. Dan denk ik dat wat hack's en glitches betreft dat we op console echt niet te klagen hebben.
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker hoor.

    gisteren weer speedlobby, dus uit de game gegaan, toen nog een keer, toen wel een normaal potje

    .. en ja hoor, heeft 1 van die gasten een soort van lagswitch...

    begonnen op highrise en de hele tijd van die superlag die aan en uit ging. ik sta op helikopterplatform, zie een gozertje, dus shiet op zijn kop en kreeg niks, oppeens lag, staat hij oppeens naast me op het platform en knifde me.
    even later spawn ik, komt die gozer net me spawn binnen, ik schiet hem en hij mij, ik ga neer in final stand, en schiet volop raak en hij staat me doodleuk aan te kijken en pak op zijn gemak zijn secundary en knalt me af.

    toen is ie weggegaan en ben ik hem achterna gegaan en idd, elk potje met hem hetzelfde verhaal, alleen zat ik nu in zijn team dus heb hem iets van 6 keer geteamkilled.

    echt triest dit soort gastjes.
     
  19. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    hehe ik snap je frustratie.. maar om hem dan in je team te killen..!? das toch ook niks en je bereikt er niet veel mee, geef m dan een negative file complaint :eek:
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Gister 1 keer een speedhack tegengekomen, gequit via dashboard en daarna niet meer gebeurd. Nog een aantal leuke challenges gehaald ook. Probeer nu heel snel bij prestige te komen, om dan in het dubbel xp weekend weer op een redelijk niveau te komen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina