Ik heb hem in DivX kwaliteit binnen gesleept, ik heb het gedaan met torrents en daarnaast is 720P kwaliteit echt veels te groot. M'n internet is way too crap voor dat
720 kwaliteit is ook gewoon 1,45 GB per aflevering Heb nu alle 8 beschikbare afleveringen en 7 ervan al gekeken Wordt tijd dat er weer nieuwe komen
Vette serie hoor ik ben nu bij aflevering 9! (allemaal in HD uiteraard ) Ik vond het ook vanaf aflevering 2 pas vet worden!
Een eigen topic zelfs, toch een goede tip van mij dus ! Morgenochtend aflevering 9, heb er alweer zin in !
Ook ik volg de serie nu. Eerste 2 afleveringen bij RTL gezien waarna ik twijfels had om verder te gaan kijken. Toch maar gedownload en ben blij dat ik dat gedaan heb. Verhaal begint nu toch wel wat meer inhoud te krijgen.
hoelaat komen die afleveringen op het net dan ong.? Dan hoef ik niet steeds voor niets te kijken maar wil m wel zo snel mogelijk zien
ja ik ben niet echt in die shit, maar had ook een gedownload wat nep bleek te zijn net zoals al die 5000+ overige seeders lol.. tenminste stond een password op en al die onzin.
Acteerwerk is soms echt tenenkrommend, dialogen te cheesey voor woorden, het geweld totaal niet realistisch en er wordt erg weinig aandacht besteedt aan de details desalniettemin is het erg vermakelijk om te kijken. Delen jullie deze mening of sla ik de plank volkomen mis?
Acteerwerk is zeker niet geweldig maar vind het nog wel meevallen. De rest ben ik het volkomen mee eens.
Je hebt helemaal gelijk, maar op de een of andere manier boeit me dat niet bij deze serie. Gewoon lekker kijken en niet nadenken.
Denk dat je wel redelijk gelijk hebt. Als is het acteerwerk imo nooit echt tenenkrommend geweest, maar heel goed is een andere uiterste. En die dialogen passen niet echt in het beeld dat ik van die tijd, maar ook dat went op gegeven moment. Geweld is niet realistisch maar dat is juist het mooie imo.. lekker overdreven bombastisch geweld . Vetste scene (niet echt geweldadig btw) vond ik overigens nog dat spartacus Spoiler een van de gladiatoren zo die berg af duwde .. dan krijg je echt een big smile op je gezicht
Hmmz, Spoiler Ik ga een FU moment krijgen als die eindelijk z'n vrouw te zien krijgt en haar dan weer kwijtraakt omdat die zonodig moet ontsnappen , bijna klaar met EP6