Okee, we hebben silent hill2 op de xbox, maar komt er nog wat meer van dit genre, deel drie bijvoorbeeld of een andere survival-horror game?
Fatal Frame. Een of ander ghost spel. Echt vet. Kijk op www.fatalframe.com voor meer info..............
Er was toch laatst bij het nieuws zo'n horror game? Waar een virus de hoofdrol speelde, beetje Resident Evil achtig
House of the dead is geen survival horror, dat is een recht- toe recht- aan -shooter, waar toevallig zombies in voorkomen. The thing, okee, dat is er een, maar komt er nog iets met de klasse van Silent Hil of Resident Evil?
Heet Fatal Frame nou Fatal Frame hier? Volgens mij heet hij hier Project Zero. Of heb ik het nou mis. De trailer van Project zero zag er in iedergeval wel geinig uit.
AAAAAAARGHHH, Fatal Frame, goeie tip. Net even een filmpje gezien, das nog weer andere koek dan Silent Hil. Als het eindresultaat net zo is als ze lijken te beloven wordt dit eem kopertje....
Naast de bovengenoemde games heb je ook nog Shadow of Memories moet ook een goede game zijn. ----- Nfinity
Dat is geen survival-horror, het enigste wat je een beetje moet is suvival en dat is dan ook nog niet moeilijk.
Dino Crisis 3 (Capcom) is ook survival horror toch? Fatal Frame (Tecmo)komt er nog aan.. En geruchten waren dat capcom bezig is met een nieuwe onaangekondigde survival horror game voor de XBOX..dus dat kan ook interessant worden..
resident evil is toch ook niet meer gc exclusief ? http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=9929 dan is er ook kans dat er een re op xbox komt
fatal Frama heet hier volgens mij Project Zero en die komt volgens DGS-Online uit op 2 mei, al snel dus. Er staat me echter iets van bij dat ik over dat project zero al eens wat gelezen heb in een ps2 magazine van alweer een tijdje terug en ik kan me herinneren dat ze daarin niet laaiend enthousiast waren, ik ben dus benieuwd>