de ngage zal de sp nooit verslaan omdat nokia zich richt op games EN bellen enzo, en nintendo richt zich alleen op games. Ook heeft nintendo al een zware voorsprong (veel games en een imago). En Nokia moet wel heeeeeeel goed reclame gaan maken willen ze populairder als de gb-sp worden. Ook denk ik niet dat er veel spellen uit zullen komen voor dat ding. Om dat de developers weten dat de sp al populair is en dat ze dus een grotere kans hebben daar spellen voor te verkopen als voor n-gage. Ik zal de N-gage zeker niet kopen....
hmmmm, had em al vaker gezien en lelijk is ie niet. maar hoe bel je daar dan mee??? ik zie geen speaker ofzo.. maar de sp is toch strakker. ennuh heeft die n-shit ook een lampje achter het beeld?
Kritische noot: GBA SP heeft een lampje voor het beeld. Hahaha geintje. GBA SP heb ik net enkele weken gekocht en ook een nieuwe telefoon. De telefoon was gratis met een nieuw abonnement. Ik ben benieuwd of je de N-Gage ook gratis kan krijgen bij een abonnement? Bovendien vraag ik mij af of Nokia aan games gaat verdienen. Nintendo maakt zelf games en verdient daar heel veel geld mee. Resultaat is dat de hardware redelijk goedkoop in de markt gezet kan worden. Dat zie ik met Nokia nog niet gebeuren.
bellen met een gameboy en er komen spellen als monkey ball sonic tomb raider enz op.. dit gaat echt wel goed verkopen hoor mits de prijzen niet te hoog zijn..
Ik denk dat dat het grote zorgenpunt voor nokia, ze zullen goed op de prijs moeten gaan letten, maar denk dat Nintendo zich het brood ook niet uit de mond laat eten en verrekte goed in de gaten houd wat nokia aan het doen is en daar ook op in zal gaan spelen qua prijs
als ie inderdaad maar 100 euro gaat kosten koop ik hem , 150 is toch het maximum dat ik er voor wil geven
maar dat schermpje is wel verdomd klein.. en waren het trouwens geen gbc graphics?? had ik ergens gelezen d8 ik..
ik denk dat ze eerder bij psx grapichs komen , kheb is een pic gezien van een of ander snowboard spel en die was toch zeer mooi
Hmzz... PEOPLE!!! Dee N-gage is echt geen aanfluitertje ofzo, zeker niet met Nokia erachter. Het is een mobielie telefoon met alle modernste snufjes (zoals MMS en dergelijke) en weldegelijk games die zich kunnen meten met de PSX (qua graphics), alleen is alleen Tombraider tot nu toe echt zó mooi. Ook heeft het via blue-tooth multiplayer mogelijkheden, en dus erg verfijnde. Zonder draadjes of niks, soort draadloos internet in een kleinere regio. En de bronnen... pffffffffffffffff... ik zal wel kijken of ik ze weer kan vinden
Zeker met een abonnement van 300 jaar ofzo.. Ik blijf trouw aan me SP maar ben wel benieuwd hoe Nokia dit aanpakt.
Ik las in een duits blad (Gamepro) dat je de halve N-gage uit elkaar moet halen om een spelletje er in te steken, je moest de batterijen enzo er allemaal uithalen.........
Das dan wel weer verrot, moet je eerst weer de code intypen. Moet de foon je hele Telefoonlijst inladen....dat duurt wel weer lang.
jeps, maar nokia heeft nog even om die dingen nog eens goed te bekijken, maar ik ben een klein beetje nintendo fan dus ik ga er vanuit dat nokia het moeilijk gaat krijgen
kijk: je kan nu al via het internet ergens een gba cartridge kopen om naar mp3tjes te luisteren dus moet het toch kunnen dat er ooit eens een cartridge voor de gba komt waarmee je dan kan bellen? lijkt me technisch perfect mogelijk...