Ik heb Borderlands hier nog steeds liggen en ik doe er eigenlijk niets mee. Ik wil eigenlijk nog wel iets spelen als Batman AA, Dragon Age, Mass Effect 2. Heb je iets leuks? Laat het weten.
Hier een combo van? Virtua Tennis 3 Gears of War 2 Gears of War 1 Assassins Creed (2x) Midnight Club: Los Angeles Smackdown vs Raw 2008 Pro Evolution Soccer 2008 Ghost Recon: Advanced Warfighter Fifa Street 3 Project Gotham Racing 3 Fifa World Cup 2006
EN deze? Halo 3 Burnout Paradise Assasins Creed Virtua Tennis 3 Quantum of Solace Need for Speed most wanted Need for SPeed Carbon Fifa Street 3
Zie je iets uit mijn draadje tegen borderlands? maak maar een leuke combo of wat geld erbij ofzo als je er niks tussen zien wil ik wel denken over dragon age, die heb ik hier ook liggen, maar de voorkeur gaat uit naar spellen uit de lijst uit mijn draadje
Hoi, ik ben op zoek naar Borderlands. Heb een aantal games te ruil: - Red Faction Guerilla - Pure / Lego Batman dual pack - Dead Space - Mirrors Edge - Dark Sector - Top Spin 2 2 van deze tegen Borderlands is een deal. Laat maar wat horen.