Worst games ever

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 16 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik val soms echt stijl achterover van sommige games, dat die nog uitgebracht mogen worden op de Xbox. Pas geleden bekeek ik de plaatjes van Shayde: Monsters v Humans, ik snap echt niet dat z'n games dan nog op de xbox verschijnen. Ik kan me ook wel voorstellen dat jullie een game hebben gezien en dachten hoezo komt deze game ooit op de xbox uit. Welke games vinden jullie dat die nooit op de xbox hadden mogen verschijnen?

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    er is een topic over...ik zou je een link geven als ik geen haast had maar ik ga net weg...misschien wil iemand anders een link voor je posten

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Gods and generals maar die is niet op xbox verschenen dus ik ben blij. (Kabuki warriors, kakuto choijin, sneakers)

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat ik ook van die ongeloofelijke poep spellen vind.....die Marvel vs capcom spellen. Jezus was al niet super op de super nintendo maar nou helemaal nie meer.

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Azurik, die heb ik gekocht. Slechte gameplay, maffe graphics. Echt alleen leuk als ie niet in je Xbox zit :p.

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dit word waarschijnlijk net als de vorige een opsomthread.. daarom kan je het denk ik beter hier proberen, gaat redelijk over hetzelfde onderwerp.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina