Ik heb zelf GR niet ... maar ik weet wel dat er een patch is .... ik geloof dat je die kan downen via de optie downloadable content van GR ... ik vraag dit, omdat ik wel weet dat dit een van de issues was waarom de patch gemaakt was
Die patch haalt hij automatisch dus als het goed is heeft hij hem al... zonder de patch kun je volgens mij helemaal niet online met GR.
toen ik live installeerde deed ik dat met ghost recon en hij zei zo iets van updating your stytem en daar na updating Ghost recon hij download van zelf de patch Vraag: hebbne julie soms last van verstaanbaarheid bij de cont. S?? ik heb soms het gevoel je ze me niet horen...
grrr. nee dat is het niet bullet... Philles: PiM?? PiM??? PiM??? P1M: Phil??? Philll??? Phill??? lijkt me dus neit zo..
waarom kom ik nooit nederlanders tegen met gr? lijkt me wel leuk zijn er mensen die vanmidag/vanavond gr gaan spelen? ik ben nog niet super goed, maar vind het wel een enorm gaaf spel! mijn tag = Gaizka
tip voor gaizka voeg de gamertags van de mensen hier toe en dan heb je je nederlandse spelers. als ik online ben voeg ik je misschien ook nog wel toe als je dat wilt.
Gr ben je een special op geleid tema met de beste wapens en technieken Ken je Rainbow Six zo iets maar dan buiten je moet een oorlog beindigen [edit]PS. Fardo wil je please niet praten over download vna de patch dit schept alleen maar verwarring ik snap dat je wil helpen maar he lukt niet echt snapje...[/edit]
Gaiza check anders de site van Dutch Ghost ik ben er ook lid van als je guus bok NL vind op deze site moet je op zijn sig op ducht ghost typen
http://www.brumbiz.com/gr/gr.asp kijk hier maar gaizka als het goed is ben ik volgende week ook online (krijg dan eindelijk adsl)
heeft er mischien vanavond iemand zin/tijd om te oefenen of gewoon een game? lijkt me wel leuk met veel nl'ers!
Hee , hoe kan ik snel zien of er Nederlanders On-line zijn bij Ghost Recon ??? Ik ben nu al een weekie bezig maar ben alleen nog maar Engelsen , Yanken , Duitsers en Fransen tegengekomen !
add de mesnen op eht forum op kijk of er NL achter staat of vraag af en to naar NLers.. check de DG site voor nederlanders
Ga binnenkort ook GR halen en dan knallen maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb `t spel op de ps2 al uitgespeeld (Recruit/veteran/elite). Ben benieuwd of er veel verschillend zijn tussen de ps2 en de xbox versie.