1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnuckyRR

    SnuckyRR Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar blijft die map pack ;)
     
  2. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    diezelfde stumperts sturen ook dat verzoek naar twee maten van me die al 10th prestige zijn.
     
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik wacht er ook op.
     
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze sturen zo'n message gewoon naar de laatste 50 (ik noem maar een aantal) mensen die ze online zijn tegenkomen.

    Ze gaan echt niet kijken of daar al 10th prestige luitjes tussen zitten.
    Snap echt niet waarom mensen ervoor zouden betalen. Dan is de hele uitdaging van het prestigen er toch af?
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Bij mij werkte dat niet 2 of 3 jaar terug. weet niet hoe dat inmiddels geregeld is.
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat is nou eenmaal het systeem.
    Kijk ik speel Fifa en Halo ook, maar het systeem is daar drastisch anders. Bij Call of Duty is het puur gebaseerd op xp en bij Halo is het een combinatie van. Al kan je tegenwoordig natuurlijk "General" halen bij een mode door veel te spelen.

    Het -exp bij een verlies werkt bij fifa, omdat je het volledig aan jezelf te danken hebt als je verliest én omdat het simpelweg logisch is. Als je toch zou blijven groeien ondanks dat je onwijs veel verliest kom je alleen maar tegen betere tegenstanders en raak je in een vicieuze cirkel.

    Bij Call of Duty daarentegen zou ik momenteel niet een beter prestige systeem kunnen bedenken, je moet namelijk levels verkrijgen om wapens vrij te spelen en het plezier is er snel van af als je vast zit bij de eerste 3 wapens en dan verlies je members.
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Alhoewel ik er totaal geen ervaring mee heb en ik niet weet hoe het in de praktijk
    werkt heb ik dit gevonden op de xbox site:

    "If you are using a prepaid code, check where it was purchased
    Some prepaid codes cannot be redeemed outside the country where they were
    purchased. Some tokens, especially those that are purchased online, are set to be
    sold and work only in the United States. If your account is in a different country, you
    might receive this error."

    https://support.xbox.com/support/en/us/nxe/kb.aspx?ID=974029&lcid=1033&category=xboxlive


    Ontopic.

    Ik heb de laatste tijd ondervonden dat je (of misschien alleen ik) veel minder kans
    maakt tegen iemand die je tegenkomt en moet doden voordat hij jou neerschiet
    indien je geen gebruik maakt van de Stopping Power Pro perk. Ik heb er
    niets tegenop dat ik deze perk gebruik maar wel tegen het feit dat ik dan jammer
    genoeg af moet zien van Hardline Pro. En juist ik heb deze keihard nodig.

    Ook heb ik ondervonden dat de FAL (op dit moment mijn favoriet) werkelijk niets
    voorstelt indien je geen gebruik maakt van de Steady Aim Pro perk. Je hebt
    namelijk een enorme terugslag en dit merk je het meest als je aimt met een ACOG scope.

    Ik heb dan ook meestal de volgende combinatie:

    FAL - ACOG Scope + Silencer
    RANGER - Akimbo + FMJ
    Claymore + Stun Grenade

    Bling Pro
    Stopping Power Pro
    Steady Aim Pro
    -
    Martydrom
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    USA punten gaan niet werken hier, punten zijn ook regio gebonden. Als je bijv op Ebay kijkt zie je dat die verkopers er altijd de regio bij zetten waar de punten voor gelden
     
  9. cashew82

    cashew82 New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    he bah hij is er nog steeds niet
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    99% zeker dat het niet kan.
     
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dubbel XP start dus ook vandaag!:)
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Mijn mening in quote.

    Btw ik wacht ook op die mappack :confused:
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep ben benieuwd hoe laat ze hem online gooien..
     
  14. kvnhs

    kvnhs Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ze mogen wel opschieten:p
    ik had verwacht dat ze vanochtend om 6 uur erop zouden staan ivm tijdsverschil met amerika
     
  15. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    nice dat dubbel xp vandaag gaat beginnen :) ben woensdag en donderdag vrij :)\o/
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Als je op 'find match' klikt staat er onderaan 'Stimulus' en 'Hardcore Stimulus'...
     
  17. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is dus een week double XP!? had ik al gedacht , was bij cod5 ook
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zit nu in de pre-game lobby, maar heb nog niks gedownload...ben benieuwd of we al kunnen spelen.
     
  19. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Je hebt twee verschillende Classes neergezet als 'beste'. Ik geloof niet dat er een 'beste' class bestaat. Dit is geheel naar de stijl van de gamer zelf. Ik persoonlijk vind de FAL bijvoorbeeld wel een goed wapen. Ik heb er dan ook heel veel 1v1 mee gewonnen, ook tegen de wat meer ervaren spelers (gebaseerd op level in combinatie met zijn positie in ranglijst aan het einde van de match). Ik vind het dan ook geen probleem een paar keer de trigger te moeten "overhalen". Ik heb dan ook een ACOG Scope, ik denk dat ik qua afstand al een voordeel heb.

    Ten tweede, je hebt gelijk over Hardline Pro. Daarom gebruik ik dan ook zoals ik heb aangegeven Stopping Power Pro en juist daarom gaf ik aan dat ik het jammer vind dat het of het een of het ander is. Dat is de grap juist. OMDAT Hardline Pro in de zelfde groep als Stopping Power Pro zit heeft het geen nut meer Hardline Pro te kiezen. : )

    Ten derde, ik neem mijn woord terug over Steady Aim Pro. Sighted heb je er inderdaad niets aan maar dat is een misverstand aan mijn kant. Ninja pro is een perk die ik graag wil en die ik standaart zou kunnen kiezen. Maar 120 devices kapotmaken gaat voor mij op dit moment een beetje te ver.
     
  20. vortigon NL

    vortigon NL Xbox for life

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel al de game mode's stimulus & stimulus hardcore selecteren maar als je dan mensen gevonden hebt geeft hij een melding mp_(map) not found
    dus we moeten nog effe wachten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina