Nu was ik al in het andere topic tot de conclusie gekomen dat het tijd wordt voor een nieuwe xbox aangezien m'n veteraan eindelijk de geest heeft gegeven.
Nou zag ik iets terug in dit topic al een vergelijkbare vraag, al wist ik dat zowel Arcade als Elite HDMI, 1080p e.d. en in die zin dus vergelijkbaar zijn. Maar tijdens het rond surfen zag ik ook dat er hardware verschillen zijn per xbox(moederboard, dvd-drive e.d.), en ik vroeg me af of het in die zin nog echt een merkbaar verschil maakt welke vd 2 (al wisselt het meen ik ook binnen de soort per xbox) ik zou kopen?
Ik heb dus al een oude xbox, 2 controllers en een HDD(ik meen 60 gig oid, niet vreselijk groot maar groot zat in principe) dus daar ligt de noodzaak ook niet echt (elite in het zwart ziet er wel wat leuker uit naast de zwarte ps3 en een voornamelijk zwarte tv )
Maar wat raden jullie aan? Het verschil ligt op +- 100-150e zo te zien en ik vraag me af of ik goedkoper moet gaan voor de Arcade, of duurder en evt. beter voor een Elite ?
Repareren lijkt me een beetje zonde aangezien ik geen HDMI op m'n oude xbox heb. (en geen garantie dus het verschil tussen nieuw en gerepareerde oude wordt dan vast niet heel groot)
Cheers,
Laatst bewerkt: 29 mrt 2010