Mafia op mijn lieve box?

Discussie in 'Algemeen' gestart door maxieboy007, 16 apr 2003.

1. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo daar gamers
    Weet iemand misschien of de game Mafia op de box komt
    en zo ja wanneer?
    alvast thx

Max aka PoePZ@K

2. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt wel ..maar ik weet helaas niet wanneer...:eek:

3. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ik hier ook ergens gelezen op het forum dat ie komt, misshcien als je de zoekfuncie gebruikt dat je dan iets vind..

4. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    zal echt vet zijn als die komt!! is een best wel cool spel!! (kan het alleen niet draaien op mijn pc :'-()

5. Gleuvendrukker

Gleuvendrukker WaJo

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben maanden terug ook gezegd dat ie op de ps2 uit zou komen, maar daar heb ik ook nog niks van gezien. En stel dat ie tch nog op xbox of ps2 uitkomt, dan hoop ik niet dat ze er zo'n slappe poort van hebben gemaakt.

6. misterx

misterx Guest

ergens eind dit jaar begin volgend jaar heb het laatst ergens gelezen zal ff kijken of ik het weer kan vinden

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    mafia is en spel waar veeeeeel meer uit te halen is. Ik heb het uitgespeeld op de pc en de singelplayer was bijna wreeder dat de wreedste film die ik ooit gezien heb... oooo dat verhaal zoooooo stoer. Maar Dat viel het rondrijden in de stad en zoals met gta 3 bv. secret packages vinden en een beetje mensen muggen weer zwaar tegen, terwijl de graphics top waren. Maar dit is zonder meer iets waar de maker zelf voor gekozen hadden; het verhaal, maar het verkort de levensduur wel een stuk vind ik.. je speelt het toch hooguit 2 keer uit.

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook op de PC gespeeld, maar als het geen nieuwe versie, liefst met een nieuw verhaal, wordt lijkt t me totaal niet interessant om hem weer te gaan spelen (had ik ook met Max Payne). Als het dan toch precies hetzelfde spel gaat worden, laten ze dan iig de GFX opkalefateren, want ondertussen is Mafia alweer wat verouderd natuurlijk....

Maarja, we shall see....en gelukkig wordt niemand verplicht om em te kopen ;)

9. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk lijkt het me vet maar ik koop liever echte xbox only spellen

10. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt op xbox stond in een boekje dat ik van de winkel meegenomen word en op gammo werd het ook gezegt

11. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    In de USA: ยป Release Date: January 1, 2004.
    Dus het zal wel maart worden ofzo! :mad:

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou als het nog zolang duurt kan je er wel op rekenen dat het geen straight poort word. althans, als ze er WEL een straight poort van maken, koopt geen hond het.

13. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    nee, die hebben sowieso geen geld. maar even serieus, ik neem aan dat ze best een aantal dingen toe zullen voegen. en misschien de auto's iets harder zullen laten rijden!! op de pc waren ze soms niet vooruit te branden, al heeft dit ook wel weer z'n charme

14. misterx

misterx Guest

nee wordt geen poort de titel is d8 ik als ik het goed heb: escape from lost heaven

15. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ooo cool!! dus ook een heel nieuw verhaal. Dat doet mijn hart weer wat sneller slaan, misschien ga ik mafia dus ook wel kopen :p

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    mag ik hem dan ook doen:+

Letterlijk geporte games vallen meestal tegen, zou dus heel mooi zijn als ze dat niet doen.

17. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Mafia op mijn pc. Ik vind dat de game nog meevalt maar om er zo op te wachten..... nee! Er komen veel betere games uit dan mafia!

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hij zal wel komen als het inmiddels al weer een gedateerde game is, zoals bij Return to Castle Wolfenstein het geval is.

19. th_playa

th_playa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mafia was heel vet op de pc

20. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt zeker wel, kijk maar op tothegame. Er is alleen nog geen release aangekondigd. :{

hij zou natuurlijk nog wel uitgesteld/gecancelled kunnen worden, maar met een nieuw verhaal wordt het zeker weten een toppertje

Deel Deze Pagina