Vandaag is de monteur langsgeweest voor het component probleem. Na binnenkomst meteen aangezet en hij zag het probleem meteen. Hij had nog even een of andere service fabrieksreset gedaan maar ook dat hielp niet. Aangezien het probleem zich waarschijnlijk ergens in de printplaat bevond had hij deze meteen vervangen voor een nieuwe. Tv dichtgeschoeft en opnieuw ingesteld en het probleem was verholpen.
Zelf had hij dit probleem nog nooit meegemaakt en hij kon dus ook niet zeggen waar dit precies aan lag. Het zou kunnen dat de rode tulpingang een te hoge spanningswaarde heeft gehad maar dat leek hem onlogisch voor component.
Na een uurtje werkte alles dus weer op de tv handleiding na. Hij zei dat hij de handleiding nog wel op de tv kon zetten alleen zou er dan een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden aangezien hij die software/hardware daarvoor niet mee had. Dit had ik geweigerd aangezien ik de handleiding toch nooit gebruik en al heb ik die nodig ik wel op internet kijk.
Kort samengevat:
Maandag 29 maart probleem gemeld.
Maandag 29 maart werd ik meteen teruggebeld voor een afspraak.
Woensdag 31 maart monteur langsgeweest, nieuw onderdeel geplaatst en het problemen was verholpen.
Dikke pluim voor Philips en E-Care voor deze super snelle en goede service!
Laatst bewerkt: 31 mrt 2010