1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Prijsvragen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door nofearz, 6 sep 2009.

  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet handig om de prijsvraag pas te stellen als de goodies en andere prijzen reeds op de xbw redactie zijn aangekomen?
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan krijg je over een half jaar een prijsvraag over Mass Effect 2 oid ;):+
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan gaan er heel wat prijsvragen niet door aangezien er van alles via de developers wordt verstuurd. Dus dat lijkt me geen goed plan :)
     
  4. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een paar weken terug (weet niet precies meer hoe lang) de prijsvraag over Avatar gewonnen. Ik heb rustig gewacht op de prijs, omdat ik dacht dat t vanzelf wel zou verschijnen. Maar ik heb gister Avatar in de bios gezien en nu begint het toch wel een beetje te kriebelen, daarom ben ik benieuwd of ik de prijs nog kan verwachten? Ik neem niemand wat kwalijk ofzo, maar ben gewoon nieuwsgierig :D
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Toch wel de 3D versie gezien hoop ik? :)
    Je kan normaal sowieso de prijs nog wel verwachten hoor, maar zoals Cookie hiervoor reeds zei worden de prijzen vaak van bij de developers zelf verstuurd wat enige tijd kan duren vooraleer ze de deur uitgaan. Iemand van de redactie/mods kan dat waarschijnlijk wel even voor je bevestigen, maar ik zou me niet ongerust maken & de game zelf aanschaffen of je zit binnenkort met 2 copies. :)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er zijn 6 personen die nog iets moeten ontvangen. Alleen kan ik niet nagaan of dit via Mirik gaat of via de ontwikkelaar. Maar Willem kan Mirik vast wel even lief aankijken, of anders even goed wakker schudden :+
     
  7. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, goed om te horen, thanks!!
    En heb natuurlijk de 3d versie gezien (imax), ongelooflijk vet gemaakt haha ben benieuwd wat we qua visuele effects over een paar jaar kunnen verwachten ^^

    Edit 3-3: Toevallig het spel binnen gekregen vandaag! Nogmaals bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  8. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gehad!

    hehe wel funny.. heb nog nooit een promo disc gezien, tot vandaag danwel :+
     
  9. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus... Is er al meer informatie beschikbaar betreffende de borderlands goodie pakketten?

    Edit: Ben ik de enige die nog niets heeft ontvangen of hebben de andere winnaars hier ook last van? Beetje raar dat ik de enige ben die hier vragen stelt over deze prijsvraag... En is er al nieuws?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  10. pnl

    pnl Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enigste hoor... Ik vind het ook raar dat na 4 maanden nog steeds niks binnen is.. Heb nu toch wel zin om dat spelletje te spelen zie je:p
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Divinity 2 inderdaad. Er komt er snel één jouw kant op.
     
  12. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al meer duidelijkheid rond de borderlands prijsvraag?
     
  13. daveytrackels

    daveytrackels Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, geweldige hulp!
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb contact gehad met 2K, deze geeft aan 'er mee bezig te zijn'. Wat er dan ook daadwerkelijk gebeurd is niet duidelijk, maar de goodiebags zouden nu toch echt eens verstuurd mogen worden...
    Het vervelende is, is dat deze spullen niet bij ons liggen. We zijn echt compleet afhankelijk van 2K.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Props voor 2K NL! :+
     
  16. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem xboxworld ook helemaal niets kwalijk, begrijp me niet verkeerd. Ik heb de redeem code voor de borderlands DLC wel meteen binnengekregen met een email van xboxworld. Vind het alleen jammer dat ik voor het eerst in jaren een prijsvraag win maar dat ik hem dan niet ontvang :p.

    Maar hebben de andere winnaars van deze prijsvraag ook nog niets ontvangen of ben ik de enige? Aangezien ik de enige ben die over deze prijsvraag zit te zeuren. :9

    Bedankt,

    +1 Xboxworld en Willem
    -1 2K
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bij mijn weten heeft nog niemand de goodiebag ontvangen, omdat 2K niets opgestuurd heeft.
     
  18. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist het borderlands goodie pakket ontvangen. Bedankt voor de inzet en moeite.
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Was het het wachten waard?:9
     
  20. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, altijd leuk om gratis goodies te ontvangen. Had alleen wat meer borderlands goodies verwacht, bijvoorbeeld figurines of iets in die richting.

    Het pakket bestond uit:
    -Borderlands T shirt (vet)
    -Artbook van Bioshock 2
    -Pen van Bioshock 2
    -Speldknopen van Bioshock 2

    Vraag me niet wat bioshock goodies in een borderlands pakket doen maar alles bij elkaar is het een leuk pakket. En ja, het is het wachten waard geweest. Al is het alleen maar het gevoel van overwinning dat na maanden intensief speurwerk dit mystery is opgelost.

    Thanks,
     

Deel Deze Pagina