Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt MS even bellen en vragen of het serienummer geregistreerd staat en hoelang je nog garantie hebt. :)
     
  2. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke :) Bedankt voor je reactie!
     
  3. LittlePriest

    LittlePriest Transform

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mijn xbox dashboard blijft heel vaak en heel lang hangen
    pm me aub
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Cache opschonen.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hallo,

    Betreft: En anders gewoon hetzelfde doen zoals je dat bij je eerste probleem deed, dus omruilen in de winkel. Je hoeft niet voor alles een nieuwe thread te maken, zie voor verdere vragen de thread die hierboven wordt gelinkt. Aangezien deze dubbel is gaat hij dicht.

    -Slotje

    Open ik hier maar een bericht om verwarring voor een mod te ver komen.


    Ik zet vanavond mijn "Xbox 360" aan en ik hoor op eens krakend geluid. Dacht eerste instantie dat het uit de 360 kwam, maar tot mijn verbazing "Kraakte" mijn voeding.. Is mijn voeding nu aan het begeven?

    Bedankt voor jullie reacties!
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan geef ik maar nogmaals het antwoord, om verwarring te voorkomen?

    Teruggaan naar de winkel of Microsoft bellen voor een vervangende voeding. Een voeding hoort dit geluid niet te maken.
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Of kijk of je kabels nog goed vast zitten :+
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat was nou weeral de correcte procedure om een kapotte 360 op sturen? Reparatie aanvragen,retour label en al die andere zooi afdrukken, retour label op doos plakken en dan gewoon meegeven aan ups?
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is de xbox support slecht geregeld zeg. Ik heb tot nu toe 3 keer een email moeten sturen met daarin als bijlage mijn aankoopsbewijs. 3 keer kreeg ik te horen (!) dat hij niet mee verzonden was.

    De 3e keer werd mij eindelijk verteld dat het lag aan mijn (!) Mac. Goh, echt MS. Bovendien was ik volgens hem de eerste met een Mac, :confused:

    Wat een knuppels, ondertussen al een week verder en mag hopen dat ze via een omweg nu wel mijn bijlages kunnen zien.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  10. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje,

    Het lijkt er op dat mijn veteranenxbox na al die jaren trouwe dienst (sinds de releasedag :9) eindelijk de geest heeft gegeven. Althans de xbox zelf doet het nog, dashboard/spellen op de HDD (bijv. Magic) maar hij lijkt geen DVD's/Spellen meer te lezen. Ik heb het een tijdje terug al eens eerder gehad alleen toen ging hij het na een tijdje weer doen, nu lijkt het echter echt over :p

    Mijn vraag dus, hebben jullie misschien nog suggesties om te proberen, of is dit gewoon einde verhaal? Garantie is lang en breed verlopen, en qua reparatiekosten ga ik denk ik liever voor een nieuwe xbox als ik het zelf niet meer op kan lossen, dan heb ik tenminste HDMI.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou een probleem met je scan laser kunnen zijn, ik zou zowiezo voor een nieuwe gaan. HDMI is awesome, plus de nieuwe modellen zijn een stuk stiller. :)
     
  12. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag als ik een spel in mijn xbox wil doen dan druk ik op die knop zodat hij open gaat het lampje op mijn xbox blijft knipperen en hij gaat vanzelf weer dicht wat kan ik het beste doen
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dit artikel beschrijft je probleem wel denk ik niet? Op zich is dat flikkeren normaal gewoon normaal bij het openen/sluiten, maar dat hij steeds automatisch sluit is wel een probleem natuurlijk.
    Nu veel zeggen ze daar ook niet, op zich zou je een obstructie wel moeten zien natuurlijk, dus waarschijnlijk wordt het beroep doen op garantie (als je die nog hebt).

    Ps; staat je xbox 360 rechtop? Indien zo moet je zeker eens proberen hem neer te leggen.
     
  14. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox ligt heb hem nooit rechtop gehad bedankt voor advies zal eens morgen contact met microsoft opnemen
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gebeld met microsoft ik moest het frontje aan de voorkant van de xbox losmaken toen proberen daarna er terug op doen en weer proberen het probleem is verholpen bedankt voor snelle reactie
     
  16. Chemoshock

    Chemoshock Helljumper

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ruim 2 jaar trouwe dienst heeft mij Xbox 360 een rode ring laten zien. Ik startte de Xbox gewoon op, ik startte Modern Warfare 2 op. Toen moest ik een update van MW2 downloaden. Vervolgens ging ik naar het Multiplayer menu van MW2. Dan komt er in beeld te staan Connection interrupted ofzo. Mijn rang is ineens level 16 in plaats van level 16 eerste Prestige. Ik kan niets meer doen dus ik zet de Xbox uit. Als ik hem weer aanzet hoor ik het geluid van de processor, maar ik krijg een rode ring te zien. Ik haal Modern Warfare 2 uit de speler, er zitten geen krassen op. Als ik hem vervolgens weer uitzet koppel ik alle kabels af en zet ze er weer op. Als ik hem nu opstart hoor ik geen enkel geluid, ik zie enkel de rode ring. De Xbox is niet gevallen/bewogen terwijl hij aanstond. Hij staat al ruim 2 jaar op dezelfde plaats. Kan iemand mij helpen???
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    m$ bellen en dan wachten totdat ze je xbox hebt gerepareerd.
    Je hebt standaard 3 jaar garantie op RROD dus je zit nog in de save zone.
    succes
     
  18. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijg ik te horen dat het nummer onjuist is als ik de support bel?
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bel je wel van Nederland naar dit nummer?
    If so dan zal het misschien een probleem bij het callcenter zijn, maar aangezien dat hun hele business is kan ik me niet voorstellen dat ze dat dan niet zo snel mogelijk zouden oplossen om terug bereikbaar te zijn.
     
  20. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa ik heb ze allemaal geprobeerd:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina