BlazBlue

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 12 mrt 2009.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Continuum Shift?

Waarschijnlijk ergens volgend jaar.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan ga ik CT maar eens even pre-orderen.

edit: en voor 31 pond de LE besteld. Geen geld dacht ik zo :)

BlazBlue limited edition voor 31 pond 8-)

review
    [gt]52354[/gt]

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel lekker op Continuum Shift, voor de Ps3.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb deze al besteld. Hoop dat er genoeg Europeanen het spel spelen. Ik heb alleen twee sticks voor de 360 en geen voor de ps3. Het gaat me een beetje ver om nog een 3e te halen 8)

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Als je mij die ene voor de 360 geeft, dan haal ik BlazBlue en kun je d'r eentje voor de PS3 kopen!:D

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    43 euro bij de FRS :D. Ik ging eerst voor de LE, maar aangezien de game telkens werd verzet (van 26 feb tot uiteindelijk 26maart-2 april), had ik geen zin om langer te wachten. Het ging me immers om het spel zelf.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    -kuch-

De exemplaren zijn verzonden door de uitgever, dus het ligt nu in de handen van de retailers. Iemand's exemplaar al verzonden? Mijn BlazBlue is nu onderweg en ik hoop het dinsdag binnen te hebben, aangezien ik geen idee of er maandag post wordt bezorgd. Jin FTW.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ff checken, brb voor de edit ;)

edit:

'awaiting stock pick'

dus die zal binnenkort wel komen. Maar is die van de FRS niet ook een LE? Want EU zou dacht ik alleen de LE krijgen.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als je 'm bij Amazon hebt gekocht, kan het misschien wat langer duren. Zij zijn nog onzeker over de release of iets dergelijks. Voor de rest is BB in Nederland al te kopen, in Italië en ook andere landen. Je haalt het toch ook voor de 360?

E: Nee, FRS heeft de LE niet. Dimensionplus wel, maar daar komt weer veel verzendkosten bij. Ik zou het liefst gaan voor de LE, maar ik moet ook nog denken aan Skate 3 en RDR :eek:. Amerika heeft ook de LE trouwens.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  10. Hachi

Hachi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de gewone versie bij Free Record Shop gekocht.
    Was het helemaal niet van plan, maar de reviews hebben me overtuigd.
    En dat anime stijltje spreekt me heel erg aan.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn exemplaar was vrijdag verzonden, maar nog niks binnen. Het is in het magazijn van TNT voor al een paar dagen... FRS gaat vanavond weer eentje sturen, dus misschien krijg ik BB 2x :eek:.

12. Hachi

Hachi Member

Leuk Bevonden:
    0
    TNT is echt dramatisch hoor. Pas geleden stuurde FRS mijn strategy guide van Final Fantasy 13 op donderdag op, maar kreeg hem pas op dinsdag binnen. Dat vind ik wel erg raar voor iets dat gewoon binnen 24 uur op de mat hoort te liggen.

Maar het spel vind ik wel leuk, ook al is het niet echt mijn genre. Het speelt naar mijn mening een stuk lekkerder dan Street Fighter. BlazBlue lijkt me wat toegankelijker, want alle moves lukken gewoon met de controller. Met Street Fighter 4 lukte er helemaal niets met de controller. Dus de inputs zijn wat vergeeflijker bij BB. Voor mij positief omdat ik dit soort spellen niet diehard ga spelen. Vind dit soort spellen heel leuk om tussendoor te spelen. Ik heb net een tijdje gespeeld met Noel gespeeld, en de actie wordt goed in beeld gebracht.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is Jin *)?

14. Hachi

Hachi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben pas een uurtje bezig geweest, dus verder dan Noel ben ik nog niet gekomen ;)

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mkay mkay. En bevalt Noël? Je kunt op YT allemaal filmpjes zien met de combo's, opzicht best handig. Of je kunt naar bijvoorbeeld wDustloop gaan.

Ik kan niet wachten op mijn exemplaar :x

16. Hachi

Hachi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Noël vind ik best tof. Qua inputs lijkt het ook op Street Fighter met een kwartdraai en een knop indrukken. Maar als je op A drukt dan dashed ze naar voren en dan kan je best vette combo's maken, ook in combinatie met die kwartdaaitjes die je maakt. Qua gameplay is het net even iets sneller dan SF volgens mij. Ik had in een review gelezen dat dit een goed spel is voor beginnelingen, maar ook diep genoeg is voor hardcore spelers. Zelf ben ik een beginneling, maar de dingen die je doet zien er op het scherm best spectaculair uit.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is verzonden bij zavvi.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    cool daar heb ik em ook besteld. hoe lang duurt het meestal voordat hij aankomt vanuit Zavvi?

Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1 tot 2 weken en de mijne is ook verzonden! :D

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het was een heel gedoe met FRS en ik kom BB al een paar dagen binnen hebben, maar ze zijn me exemplaar kwijt geraakt. Als het goed is, krijg ik morgen de mijne. :eek: Ik kan niet wachten.

Deel Deze Pagina