Volgens mij struikel je over je eigen woorden, zo snel wilde je mijn uitspraak rechtzetten.
"Een echte RTS op de console, dat zie je niet vaak."
C&C3, Kane's Wrath, Red Alert 2 en voor de liefhebbers die Halo RTS game (hoe het ook weer heet) en dan heb je het volgens mij (correct me if i'm wrong) qua serieuze RTS titels gehad. Bovenstaande games heb ik allen kort gespeeld btw, maar ik speel het liefst RTS games op de console.
In ieder geval de
vijfde RTS op de 360 deze generatie. Persoonlijk zie ik dus niet wat er mis is met mijn uitspraak. Het is een genre dat nog onderbelicht wordt op de consoles, maar wel in bloei is geraakt deze generatie. Overigens denk ik dat SupCom2 van allen het beste past op de console, om dezelfde reden die jij ook al noemde. Minder micro (leuk met een muis, minder leuk met een controller) en meer macro. In TA en SupCom ging het altijd meer om macro.
Enne, als je zo'n liefhebber bent van deze games, waarom heb je SupCom 2 dan nog niet gehaald??????
(Serieus, het is een heel aardige game op de PC, maar daar krioelt het van de RTS games. Als dit zo lekker speelt op de console als ik in bovenstaande review zie, dan kan ik deze titel echt aanbevelen.)
Klik om te vergroten...