Miner Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door kikkernl, 10 mrt 2010.

1. kikkernl

kikkernl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan. Ik weet nog wel een ander spel dat heette Descent. Dat was wel een 6DOF spel maar dat is ook een best wel oud spel nu. Kwam rond 1995 uit dacht ik.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken beide games, Descent vond ik vroeger zelfs wat eng omdat er overal geluiden vandaan kwamen en sommige schepen leken op rare wezens en spontaan uit het niets tevoorschijn kwamen :emo:

3. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    hmm je zult er waarschijnlijk van moeten houden..? maar voor mij is het dus niks

4. kikkernl

kikkernl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook toevallig of dit de eerste MMO arcade word op de 360?

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    MMO, space exploration, gigantisch groot, PvP, mining, factions, dat doet me meteen denken aan Eve online!

Waarschijnlijk ga ik teleurgesteld zijn als ik er zoveel van verwacht als Eve maar het klinkt op zich allemaal best interessant ook. Eve online is trouwens echt een MMO die volgens mij ideaal zou zijn voor op een console.
    Niet first person, point 'n click of reflexen (zoals bij WoW, L2, EQ2,...) is/zijn eigenlijk minder belangrijk & ideaal om vanuit je luie zetel of sofa te spelen. Ach je kan maar hopen.

6. kikkernl

kikkernl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook nog erg moeilijk om een goed beeld te schetsen van wat het spel allemaal aanbied. Het concept daarin tegen spreekt me in ieder geval wel heel er gaan! Eve heb ik niet gespeeld want ik dacht dat je daar maandelijks voor moet betalen of heb ik dat mis?

7. kikkernl

kikkernl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog iets erg belangrijks vergeten voor de mensen die ervaring hebben met het maken van modelen enzo met de computer. Je kunt bijdragen aan de game door je zelfgemaakte ontwerpen in te leveren en misschien komt het wel in het spel terecht als het in het concept past. Meer info staat op de site.

http://www.minerwars.com/?aid=215

8. kikkernl

kikkernl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan Wentz - Is aangewzen als Audio Directors. Dan zit al sinds 1995 in de industrie en heeft aan 17 AAA titels gewerkt. Dan heeft aan deze games voornamelijk aan het geluid,muziek, level design en 3d modelling. Nu zegt deze naam jullie waarschijnlijk niks maar misschien als ik een paar games noem: Descent, Descent 2, Descent: Freespace, Freespace 2, Red Faction, Red Faction 2, Red Faction guerilla, Summoner en Saints Row geeft dat jullie alvast een goed idee wat er verwacht kan worden:)

9. kikkernl

kikkernl Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Minerwars Developers willen graag het team nog verder uitbreiden. Hieronder staat waar ze naar opzoek zijn:

3D Modellers - experience with any 3D modelling software like 3Ds MAX, modellers can start contributing their models in the game immediately. Experience with texturing the models is a big advantage.

Art & Graphics - the studio is essentially looking for anyone who wishes to contribute to the game with their own art or graphics style. Studio is especially interested in people with texture drawing experience.

Musicians - the musicians can contribute their work into the game under the watchful guidance of our Audio Director Dan Wentz.

Voel je je geroepen? Meld je dan aan op het forum en maak een topic en presenteer jezelf daarin.

10. kikkernl

kikkernl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens:)

Er is een 'Benchmark' Vrijgegeven voor het publiek, Het bevat 4 flytroughs, je kunt de beta zelf nog niet spelen, Dat word later door de auto updater vanzelf geupdate:) Ook is er een nieuwe teaser vrijgegeven.

http://www.minerwars.com/?aid=215

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nog nieuws van deze toppert Kikker? :)

De teaser nog een keer trouwens, lijkt me best geinig in een MMO wereld :)

[yt]fudXV6-aq-4[/yt]

Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  12. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan een faction joined, kun je dan later nog wel naar een andere switchen?

Je moet lijkt me ff de startpost updaten, gewoon een start post van Dulle kopieren dan moet het goedkomen :) Enne dan ff wat screenshots erin plaatsen is wel zo netjes.

Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn nieuwe screens uit trouwens en je kunt een beta/demo downloaden: link

Deel Deze Pagina