Dus MS heeft zomaar even een regel ingesteld.. Mensen die ons product voor 26 april kopen krijgen een compensatie omdat ze zoveel vertouwen in hun product hebben gehad al 2 maanden geleden.
Ook de mensen die, nadat we een compensatie hebben gedaan om het verschil op te heffen tussen de startprijs en de huidige prijs, de xbox wel voor de gereduceerde prijs hebben gekocht maar ook voor 26 april hebben recht op de actie juist omdat ze precies op het goede moment de xbox hebben kunnen kopen. Ik zou het eerlijker vinden als iedereen tegenwoordig gewoon een xtra controller en 2 games (naar keuze) standaard bij de xbox kan krijgen of al krijgt. Benadeel je niemand.
Daarnaast.. Ik loop maar te stangen.. Ik vind het alleen niet eerlijk dat je het van de daken wil gaan schreeuwen als je die games niet krijgt, omdat een bedrijf een tiepfoutje heeft gemaakt. Het gebruik/misbruik van de voorwaarden is logisch en ook te verwachten. Maar je weet zelf ook wel dat MS er andere bedoelingen mee had en heeft. Dat is alles wat ik bedoel. Niet kwaad worden als je een sorry krijgt.
Laatst bewerkt: 2 mei 2002