1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Opslag] USB Support voor 360 - 6 April

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dr0kz, 26 mrt 2010.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen loopt te zeiken dat de supported size niet groot genoeg is, wees blij dat ze dit doen. Ja, de PS3 heeft het beter, blabla.

    16 gig is 2-3 spellen, gemiddeld. Tenzij je FF XIII erop wilt gaan zetten natuurlijk. Is toch een mooie uitkomst zo, alsof iedereen zoveel games op z'n HDD zet, je kan er toch nooit meer dan 1 tegelijk spelen en meer dan 10 in een week redden de meeste gamers ook niet, die spelen 1 spel wat langer of 2-3 spellen wat langer.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu voor mij mogelijk om een USB-stick tekopen van 16GB en er geinstalleerde games op te zetten? Of is het alleen voor savegames, themes etc? Want ik begin de 20GB HDD wel een beetje zat te worden, er kunnen max 2 games op en als ze beiden nogal groot zijn past het er niet eens op.
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is dus ook voor games te installeren, althans, zo wordt het beschreven.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah je hebt wel gelijk, maar als je 5 spellen hebt die je regelmatig speelt is het wel prettig dat je die niet iedere keer opnieuw hoeft te installeren als je gaat spelen. Maar goed, ik heb niets te klagen, ik heb al 2 120 gig HDD's :)
     
  5. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel even wachten wat de prestatieverschillen zijn met de normale HDD anders heb je misschien nog niks aan het installeren van games.
     
  6. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een WD passport van 320gb aan de haak kunnen slaan voor 49 euro in de carrefour. Iemand een idee of je aan zulke schijven een partitie kunt toewijzen voor 16gb en deze dan hiervoor gebruiken? Of is een partitie niet nodig?
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Per USB apparaat maakt de Xbox dus zelf een partitie, dat betekent dat je 2 opslag apparaten nodig hebt. Althans, zo beschrijven ze het.
     
  8. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 2 dagen! Heb al een extra hdd gekocht, dus kan bijna niet wachten :D
    Alleen jammer dat je geen films & muziek via usb storage kan afspelen...
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan wel hoor, moet je alleen je harde schijf formatteren met het FAT32 bestandsformaat, waardoor je geen bestanden groter dan 4gb op je hdd kan zetten.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zit zelf met de volgende vraag.

    Stel je voor ik sluit mijn 250GB externe HDD aan op de Xbox360 en deze maakt 1 of 2 partities aan van 16GB.
    Wat gebeurt er met de overige 218GB ?

    Kan ik deze gebruiken voor mijn pc en Mac of gooit de Xbox360 een beveiliging op de HDD en krijg ik met pc en Mac hier geen toegang meer toe ??
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de overige info blijft toegankelijk voor andere pc's
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dus als ik het goed begrijp kan ik mijn externe 300GB HDD ook gebruiken? Dan pakt ie 16GB (Of meer als ik dat wil?) van mijn HDD en dat is dan voor mijn Xbox. Kan dan vervolgens ook mijn savegames kopiƫren naar mijn HDD en op mijn andere Xbox overzetten en vervolgens daar ook gebruiken?
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hij pakt maximaal 16gb per usb-apparaat. Dus je kan max 2 apparaten aansluiten die allebei 16gb aan opslag geven. Waarom je niet gewoon 32gb via 1 apparaat kan doen is mij een raadsel..

    En ja dat kan allemaal.
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    En als er al spul op je HDD staat? Want ik heb op m'n externe schijf iets van 20GB aan muziek en dat wil ik natuurlijk niet verliezen.
    En maakt het trouwens uit of het NTFS of FAT is, anders is het best wel shit namelijk:{
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan wordt deze eerst geformateerd. Daarna kan je de partitie gebruiken

    hij kijkt naar de usb poort ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  16. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    De update is er nu. Erg handig, had nog maar 100mb over(:+) en nu heb ik nog een MP4 speler met 8gb ruimte erbij en een USB stick van 2gb.
     
  17. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Update valt tegen, want ik dacht straks is het mogelijk om demo's en savegames er op te zetten via de pc, maar helaas als je de usb stick formatteert in de xbox is hij niet bruikbaar voor de pc :'-(
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt me nogal logisch. Zou anders wel erg makkelijk zijn om dat spul te hacken vanaf je PC ;)
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt erop dat de update enkel USB support was. Had stiekem gehoopt dat met deze update je ook nog friend notifications uit kon zetten, word gillend gek van al die ploeperts. :'-(
    Maarja, toch weer lekker wat extra ruimte en we kunnen eindelijk zonder onzelf in de rug te steken savefiles&profile meenemen.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  20. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een bestemming voor de USB stick uit de Forza 3 special edition gevonden. :)
     

Deel Deze Pagina