Ik zoek er nog 1tje, heb wat auto's van iemand gehad op Forza 3 op een tijdelijk account. Maar nu wilt hij z'n auto's terug en de Gold is verlopen. Dus als iemand nog een code over heeft, dan moet hij maar even PM'en. Alvast bedankt! DJ
Probeer dit eens: https://xbox.promo.eprize.com/tokenbase/?affiliate_id=stimuluspack Code is mapathy Ik weet niet zeker of het voor NL werkt, maar het is een paar seconden werk. Valt te proberen dus.
En als dat bij iemand niet lukt heb ik er nog wel eentje van 2 dagen. Eerste die PM'd krijgt hem. WEG!
1 gekregen bij Tweakers.net bij de Blúr weggeefactie, krijg je ook een XBL code voor 48h. Dus óf je kan hem zelf halen, óf mij PM sturen. Hij gaat naar de eerste.
/Mod Niet echt de bedoeling, dit soort vage sites en ja het werkt. al zijn soms wel de code's op. (je moet wel ff een enquete invullen)
48 uur Xbox live Hee Ik zoek iemand die toevallig nog een 48 uur xbox live kaart over hebt. Alvast bedankt, Bartjow
Ben net nieuw en even kijken of dit wel allemaal echt is Heeft er iemand nog een Redeem code voor me zodat ik weer lekker online kan gamen ik merk het wel Groetjes