Gewoon een doos met controller en 2 spelletjes +brief met dank voor applying reward pack allemaal blablabla + xbox controller uitlegpapiertje in 87 talen.
zucht zoals hij zei: zodra het kon heeft hij gemaild, rond de 22e, dus zeer waarschijnlijk voor de originele prijs en niet voor 299
Hmmm...ik heb hem de 26ste via ptt post verstuurd en nog niets ontvangen...geen email en of wat dan ook... Ben benieuwd wanneer ik hem zal ontvangen....
Nog 1 keer, Maakt niet uit wat je betaald hebt. Ik heb m'n reward pack ook al binnen (gisteren stond Fedex al op de stoep ) en ik heb m'n XBOX gewoon voor 299,- bij Dixons gehaald. Heb 20 april alleen per mail het lijstje ingevuld. Verder ook geen gedoe gehad met bonnen opsturen. PS op de spellen zit een grote rode sticker "Not for resale"
I stand corrected In ieder geval zijn wij blijkbaar een van de weinige die de spullen al hebben En nog steeds zijn er mensen die twijfelen ]:-
hadden diegenen die de reward pack al mail of bericht ofzo gekregen? En hoe hadden deze mensen hun formulier ingeleverd? Via PTT of via email?
Ik denk wel dat het nu langer duurt, omdat nu de grote massa het formulier heeft ingestuurd. De eersten konden ze sneller afhandelen natuurlijk..
Ja, het kan zeker wel ff duren. 28 dagen om precies te zijn, daar waren ze vrij duidelijk over. Dus heb geduld..
Ze hebben 28 dagen de tijd, dus misschien heb je het binnen 2 weken binnen... Maar heb inderdaad geduld, je krijgt het toch wel!!
hmmm...... Het is nu dus zeker dat IEDEREEN een reward pack krijgt ook als je hem voor 299 hebt gekocht. Ik voel me genaaid , en ga MS klachten brief schrijven ik wil MEEEEEEERRRRRRRR
Je moet denk ik de winkels die een te vroege prijsverlaging ondernamen hierop aanspreken, niet microsoft!!
ik was er vroeg bij 20 april had ik netjes formulier opgestuurd. Toen heb ik bericht gekregen om geduld the hebben voor de behandeling nou heb ik weer een e-mail gekregen dat het pakket onderweg naar mijn huis is AMEN.
Dear Sir, we thank you for your interest in the reward program and,as you can imagine the response to this offer has been quite phenomenal and it may take a while to process the applications but we are working very hard to process them as quickly as possible. We would greatly appreciate your patience.But if you have sent your form by post you don't have to wait for a confirm. You can expect to receive your reward pack within 28 days. We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact the Customer Care Line. Kind regards, The Xbox Customer Care Team. Dus degenen die em per post hebben verstuurd krijgen geen email... phew