Midtown Madness of Moto gp 2 ?¡

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pablow, 17 apr 2003.

  1. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus over 2 maandjes een xbox halen. Ik ga het Xbox live pakket halen en natuurlijk dan ook een starterskit en een setje speakers. En ik denk dat ik dan eigelijk niet meer genoeg heb voor 2 games. Wat vinden jullie welke ik zou moeten nemen? MM3 of Mtgp2 ??

    ps: Geef goede argumenten anders wordt deze zo gesloten !!
     
  2. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze beide kopen want het zijn 2 totaal andere spellen:)
     
  3. gegron

    gegron Guest

    allebei ga ik namelijk ook doen en motogp 2 omdat het het vervolg is op de meest suc6volle live game tot nu toe is en mm3 omdat het een opvolger is van 1 van de meest suc6volle online racespellen
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik ga midtown maddness 3 en midnight club 2 halen die zijn allebei super vet. Moto gp 2 weet ik nog niet
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hierbij verzoek ik jullie vriendelijk om jullie meningen te onderbouwen met goede argumenten.
    Ik geef het ff een kans.. Jullie keuze of je mening geeft of niet.
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    ja komen leuke Live racegames aan. MotoGP2 heeft zich inmiddels bewezen. Zullen natuurlijk minder mensen spelen, doordat het er niet meer standaard bij zit... Nu misschien wel meer serieuze racers. :)

    Midtown Madness 3 lijkt me gewoon enorm cool, alles wat je wilt, wagentje, grote stad, veel kapot te rijden, verschillende mogelijkheden en Online Play.

    Van Midnight Club 2 hoor ik een hoop goeds voor op de PS2. Grafisch weinig, maar qua gameplay een toppertje! (Gamespy 9, IGN 9.1, Gamers.com 10; Gamespot een 7.3, maar ja ;) )
     
  7. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zou het jullie wat moeilijker maken, want jullie beantwoorden mijn vraag zo niet ! Wat als je nou moest kiezen uit een van de 2 ? Welke zou je dan als eerste nemen. Geef goede argumenten !!!
     
  8. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem degene die het eerst uitkomt! Goed argument he.
     
  9. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het ligt er toch aan wat jij leuk vind? Dus je kan het beste veel reviews lezen en zo beslissen wat jij het leukst vind.. Het zijn namenlijk 2 totaal verschillende games! Ik zou zelf voor MM3 gaan, omdat je daar gewoon veel meer modi hebt. En ik Moto GP niet zoveel aan vind :)
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    mehehe. ik zou ook voor MM3 gaan, omdat je als je een Starter Kit koopt toch al een demo krijgt van MotoGP en om nou te zeggen dat het zó veel zou gaan uitmaken... Dan heb je direct twee verschillende leuke games om te spelen en dan kan je áltijd nog MotoGP2 kopen..
     
  11. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is ook zo ik hou wel van vrijheid en veel modussen, maar kijk gewoon lekker met dikke snelheid over een baan keuren tegen anderen lijkt me ook te gek. En ik heb niet zo'n goed verleden met MM het ging veel te snel vervelen. En het lijkt mij dat er met motogp veel meer competitie is!
     
  12. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem mm3 want ik heb al motogp1
     
  13. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als je echt online wilt gaan dat MM3 dan toch leuker is, door zijn vele opties.

    Moto GP 2 moet je eerst gewoon uitspelen, en dan kan je die enige mode (racen met anderen) online doen.

    Ik zou zelf voor MM3 gaan, ook omdat je off-line hier ook wat langer plezier van kan hebben.
     
  14. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
  15. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP ga ik zekers halen
    MotoGP is gewoon "The ultimate racing Technology" zoals de titel al zegt

    maar MM3 wint het niet bij Midnight run II en/of Street Racing Syndicate

    kortom:
    MotoGP is voor mij een Must Have
    MM3 heeft/krijgt teveel (betere) concurrentie zoals oa:
    Midnight run II
    Street Racing Syndicate
    Burnout 2: Point of Impact
    FUEL
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  17. Third Kagemusha

    Third Kagemusha Shadow Warrior

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    motogp 2, omdat die gewoon supervet word! en je ben heus wel ff zoet hoor als je die heb vooral met Live! en als je MotoGp fan ben koop je em helemaal, zoals ik!!!

    MM3 vin ik nou weer nix, misschien moet k die een keertje spele maar 1e keus voor mij is gewoon MotoGp 2
     
  18. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    mm3 is gewoon heel veel variatie, veel game modes, en natuurlijk ook veel autos te unlocken.
    OOk de freeride mode is leuk want dan kan je gewoon ter plekken modes verzinnen: ff een race houden van daar naar daar, ok over drie menuten bij het stanbeeld zijn ofzo.
    Offe de mooiste crashes, dit is gegarandeerd lachen met vrienden of onbekende.

    Zoals je ziet lijkt het mij iig heel bruut.
     
  19. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen zijn ze beide gewoon super!

    Je moet voor je zelf ff uitvinden wat je leuker vind

    Moto Gp
    - realistisch
    - rondjes rijden

    MM3
    - arcade
    - cruise ( vrij rijden )

    Met beide games zul je je uiterraard ook heel goed op live kunnen vermaken!
     
  20. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    MM3, veel mogelijkheden, en als je MM1&2 online hebt gespeeld weet je dat dat geweldig is. MGP 2 is weinig meer dan een update van MGP 1, die je voor minder dan de helft kan kopen en waarmee veel meer mensen online zijn.
     

Deel Deze Pagina