Halo Legendary tips? (singleplayer)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 15 apr 2003.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen,

k ben bezig met de legendary mode van de singleplayer campaign, k had de multiplayer al gedaan maar das toch een stukkie makkelijker (misbruik van respawn maken:D).

heeft iemand tips? vooral voor die klote elites. de rest is wel te doen.

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    kheb hem nu een hele tijd geleden al uit in legendary en ik zweer het , het is niet makkelijk:D :p
    nu, ff wat tips:

1.probeer zo zuinig mogelijk om te springen met je grenades, want dit is echt nodig om elites te vermoorden in bepaalde situaties.
    2.wanneer je de kans krijgt een sniper te pakken, pak hem dan!
    stealth is belangrijk in de meeste levels (zoals lvl.2 en assault on the control room.
    3.schakel altijd eerst de zwakste tegenstanders uit, altijd grunts dus:D deze gluiperds smijten ongelooflijk veel met grenades:p
    4.als je hunters ziet, dan ren je er ongelooflijk snel naartoe en ontwijk hem dan. daarna 1 schot in zijn oranje plekken en DOOD..
    5.in de flood levels neem je altijd een assault rifle mee want als je shield weg is dan zijn de sticky flood (beesten die zitten in de carrier forms) héééél dodelijk

zo, dat waren ff tips, en ja ook nog....veel geduld en succes:)

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kijk ook eens op de site van bungie in de gedeelte van halo kan je een faq vinden voor Halo legendary

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
  5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    you were first:p

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx jongens:D

7. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Als je die kleine Alien ( shitty ) Gun met die groene boll.
    Die laat je op en schiet die op die elites switch gun naar Machine of hand gun en leeg knallen
    Het beste is nog altijd sniper.

8. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Op coop is het inderdaad veel makkelijker om het spel op legendary uit te spelen. IK had laatst zelfs moeite om lvl 2 in mijn eentje op heroic uit te spelen, terwijl ik het level op legendary (coop) in een keer uitspeelde.

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja, ik vraag me af of de rest van het forum die legendary doet het ook op die manier heeft gedaaan (ik wel :D )

10. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het geprobeerd maar ik had er in het eerste level al geen zin meer in, hehe.
    een beetje laf ik weet het maarja.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik doe Legendary alleen, en ik ben met veel moeite tot nu toe in lv. 2 bij de eerste groep marines.
    Mijn voorkeur wapen gaat uit naar de needler, als je iets van 10 needles (worden er al snel meer door het snelle gevuur) op een elite schiet gaat hij dood (in stijl). Een ander voordeel van de needler is dat de needles op hun doel afgaan.

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    In ben niet geweldig ver met halo op legendary doe het vaak met mijn neef samen cooperative gaan we ff op legendary de KUT levels uitspelen. The libary is me trouwens wel gelukt op legendary wel lastig is die maar met een vette shotgun valt het wel mee ik zou ook veel snipen of met je pistol eerst al die kleine beesten uitschakelen want die gooien heel veel granaten. Word je keer op keer doodgemaakt door een granaat

13. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Halo Legendary tips? (singleplayer)

Nou... Als ik en mijn vriend Halo doen op Legendary dan gaan we er met z'n tweeën op af, en als er een dood gaat dan gaat de ander verdedigend naar een veilige plaats om hem te laten respawnen en dan weer met z'n tweeën er op af. (meestal is mijn vriend degene die dood gaat 8)

(is dit ook misbruik maken? :D )

Maar een paar goede tippen:
    _ blijf bewegen!!
    _ De needler is een zeer goed wapen! (omdat ze die meestal bij zich dragen)
    _ Veel grunts bij elkaar --> granaat erbij gooien!
    _ Meestal weerstaan de Hunters een raket, dus je kan beter om ze heen om ze een schot in hun rug te geven. Geef anderen maar voorrang bij raketten (vooral als ze bij elkaar staan)

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Heb Halo op Legendary in mijn eentje uitgespeeld. :p :p :p Het is idd wel lastig..... Maar ja, voor wat hoort wat. Het beste wapen dat je kan hebben zijn de plasma grenades. Leer daar goed mee gooien en je kunt elites makkelijk raken, en dan is het BOOM! De sniper is idd handig, in de eerste levels ,, tegen de flood heb je er niets aan. En ga voor de plasma rifle ipv. de assault rifle. Die is namelijk krachtiger, maar zorg wel dat ie niet overhit raakt. En als je moet kiezen bij voertuigen, ga voor de ghost. De warthog heeft 9geen human controlled) bewapening en de scorpiontank is op Legendary veel te kwetsbaar.
    Nee, de ghost is dan het beste voertuig.

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hunters schoot ik altijd al met 1 schot in de rug af, maar die elites vind ik het irritantst. nu schiet ik eerst met de Assault Rifle hun schild weg dan met de pistol paar schoten in het hoofd en ze zijn weg.

maar ik ga nu denk ik dan toch de needler gebruiken en idd ook de plasma rifle. plasma pistol is trouwens ook wel een relaxt ding als je er goed mee om kan gaan.

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Halo Legendary tips? (singleplayer)

d8 het wel :eek:

ik zit nu in lvl 6 in multiplay, eerst was het best moeilijk maar het gaat nu wel beter (ben wel bang dat het straks bij the flood misgaat)

17. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    op legendary is gewoon moeilijk,
    ben nu 3/4 zo ongeveer.
    ga maar is verder spelen.
    had bij een level net op het verkeerde moment een checkpoint
    zeer iritant was dat.
    maar sorry geen tips voor jou,maybe another?

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    -Onthoud waar med kits liggen
    -PLasma rifle stunt,perfect voor dichtbij bij 1 vs 1
    -Richt altijd op het hoofd.
    -Speel laf :+,gewoon schieten terug schild opladen en weer verder.
    -Niet altijd alles killen,maar af en toe gewoon doorlopen waar het kan

Btw die ene van of dat misbruik maken was,dat is MP(co-op) en niet singleplayer :)

Ik zelf heb het 4 x uit in co-op en 2 x alleen (alles op legendary ja in totaal dus 6 x)

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wow, das echt niet normaal. jij verdient een applaus

*applaudiseerd :D

20. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Jah :confused: dat klopt, maar jullie hadden het toch over, het misbruik maken van respawnen (en dat kan alleen bij co-op) :+

Hoe is je dat gelukt zeg!!! 8)

Deel Deze Pagina