Je krijgt natuurlijk ook een Famous Piñata als je veel wedstrijden met die piñata wint (zoiets was het toch?). Maar dat is niet die wat de achievement bedoelt. Maar veel mensen verwarren die 2 wel. Dus, lukeman, welke heb je? Een zelf gecreëerde Famous Pinata (dmv in-game wedstrijden winnen ed.) of heb je er een gekregen van Rare?
Heb hem van Rare opgestuurd gekregen, een paarse Pixie met een slagtand en hij is volgens mij knap scheel. Ben vanmiddag nog wel ergens online met mijn tuin, feel free to join. Als het goed is krijgen jullie die achievement dan ook.
Is hier iemand die mij kan helpen met de Famous Pinata ? Dit is de laatste achievment die ik nog moet halen, en op het xbox360.com forum zijn bijna alleen maar Amerikanen en aangezien we dan met het tijdsverschil zitten is het echt heel moeilijk om op het zelfde tijdstip als hun online te zijn. Alvast bedankt!
Mocht je niemand kunnen vinden hier dan kun je www.trueachievements.com of www.x360a.com proberen, daar komen heel veel boosters
Speelt iemand dit nog? Ik vind het echt leuk om voor een weekje of 2 non-stop te doen, en hem dan weer een half jaar te laten liggen . Probeer nu zo'n Fizzlybear te krijgen en er dan een Polollybear van maken .
Ik heb het spel laatst gekocht. Ik moet wel zeggen dat die achievements best moeilijk te halen zijn..
Ja best wel hè? Gister weer wat gevangen en resident gemaakt! - Fizzlybear - Polollybear - Doenut - Moojoo - Camello - Elephinella
Is er iemand die me kan helpen met de Full House achievement? Een uur lang online met 4 personen (waarvan er 2 guests kunnen zijn) rondkloten in een tuin
Ik heb de game thuis liggen heb hem nooit gespeeld is dat erg of moet ik verder in de game zijn om dit te kunnen doen. Anders kan ik vanavond wel effe