Xbox live op Xbox 360 arcadesysteem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jorisB, 7 apr 2010.

1. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox (premium, ouder als 3 jaar) heeft voor de zoveelste maal de geest gegeven...
    Nu wil ik dus een nieuwe xbox kopen zonder harddisk, de arcade dacht ik dus.
    Ik bel naar een winkel hier in de buurt, ze verkopen een arcadesysteem voor 129€ en ze hebben mij verteld met halo 3 odst en forza 3 (wat ik niet geloof maar de vrouw zei zelf, ja dat is al voor 100€ games maar het is toch zo)
    Verder vroeg ze ook of ik online speelde (doe ik dus) en ze zei dat ik met de arcade 300% zeker niet op live kon, het staat zelfs op de doos zei ze....

Nu wil ik mijn oude hardeschijf (20gig) op deze arcade zetten. Kan ik dan gewoon verder spelen op live? Ik dacht van wel maar die verkoopster leek toch wel heel zeker van haar zaak....

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt want je hebt een HDD nodig om op Live te kunnen daarom zei ze het denk ik.
    Maar die HDD heb jezelf gewoon dus je kan gewoon op Live. :)

3. hubke

hubke Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb in januari een arcade gekocht en zit toch sindsdien al op xbox live.
    Kreeg er zelfs een maand gratis gold bij. Hoe kan dit dan?

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dan heb je een nieuwe waar 256/512MB geheugen in zit ;)

5. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dit dacht ik dus ook maar wou het even bevestigd zien :)
    Bedankt voor de snelle reacties...

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Waarom zou je met een arcade zonder HDD niet op xbox live kunnen? Totale nonsens natuurlijk, want met de vroeger meegeleverde memorycard kon je er natuurlijk gewoon op.

Nu zit die memorycard ingebouwd (simpel gezegd).

Inderdaad gewoon je oude HDD op je Arcade klikken en je kunt weer verder. Heb ik destijds ook gedaan. Later een 120GB HDD voor mezelf gekocht en mn oude 20GB ging op de nieuwe Arcade van mn vrouw.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je een oude arcade heb zonder memory unit kan het niet. Maarja dan kan je sowieso vrij weinig want dan heb je geen opslag apparaat :+

Deel Deze Pagina