PU is niet eerlijk.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ralph, 3 mei 2002.

1. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in de PU dat NBA inside drive 2002
    hartstikke moeilijk is maar dat is onzin want ik win met gemak.
    ze zeggen met een schijnbeweging kom je niet langs een tegenstander, maar waarom lukt het mij dan wel.

en andere spellen zoals le tour de france (helaas op PS2) kreeg maar 40 punten terwijl het mij wel cool leek.
    maar bleek nou toen ik verhaal lees staat dat boris niet van fietsen houd (verder gaat het 3 kwart van het verhaal worden uitgelegd dat ie fietsen niet leuk vind )
    en ik vind dat het eerlijk moet worden beordeelt.
    door iemand anders van de redactie die fiesten wel leuk vind.

nou zeg ik dat hier omdat als ik een brief stuur naar PU ik helemaal uit word gedist.
    nou wil ik ff vragen wat jullie daar van vinden????????

2. Xiaph

Xiaph Grrrrrrrrrrrrrr.....

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien ben jij wel zo goed ? :9

3. Ralph

Leuk Bevonden:
    0
    of die redactie leden heb gewoon geen grip op NBA spellen.

ik ben wel goed dat klopt.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    PU is niet eerlijk, ze noemen nooit xbw :) maar wel altijd gamesen :mad:

WIJ WILLEN ER OOK IN!!!!! :mad:

5. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk ;)

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    XBW is ook beter dan Gamesen, maar de PU lijkt wel een beetje op Gamesen!!!
    Anti dit, anti dat.. Bijna nooit serieus....
    XBW moet er zeker inkomen...... Worden ze wat serieuzer!!!:)

7. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    ja de pu die geeft veel xbox spellen te laag....ze vinden amped een hele kutte besturing hebben en geven hem daarom een 5 voor de gameplay. Das dus onzin want ik kon vanaf het begin met gemak allerlei trucs (met landing!!!) .Ik hoor wel vaker dat mensen een beetje moeite hebben met de besturing van amped, maar ze moeten dan geen 5 voor de gameplay geven want dat betekent dat het ongeloofijk zuigt maar dat is dus niet zo...

8. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen wel te vaak SSX Tricky hebben gespeeld, die heeft een makkelijkere besturing!!
    Ik vind Amped wel lekker wegspelen!!
    Goeie besturing, en een nog beter spel!!:)

9. Klaauw

Klaauw XBox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.. De PC Gameplay (ok geen console blad) vind ik een stuk beter. Overigens wordt er steeds naar Gamesen verwezen omdat daar een van de redactie leden van de PU werkt...

Neej de PU is een WC blad (ja je mot toch af en toe wat op de wc lezen ;)). En er zijn andere bladen die wel serieus en goed zijn. Denk hierbij aan de PC Gameplay en Official XBox Magazine UK.

10. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten we een e-mail bomb festival houden :D

11. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Amped is OK !

Op gamespot (digitaal) staan ook te veel persoonlijke reviews. Stelletje ego's. Ze vonden Amped te moeilijk en realistisch
    en ze vergeleken het steeds met SS Trickey (nooit gespeeld).

IK vind Amped juist wel goed spelen, ze moeten gewoon nog wennen aan het spel, alles snel beoordelen...dan ben je gewoon niet een goeie game beoordeler...net als spellen die geport worden naar een andere console en op deze console is ie niet goed omdat die wel goed geport is (technisch) maar geen vernieuwing is. Dan moeten ze het juist niet afkraken, maar bezitters van deze nieuwe console moeten blij wezen dat ze ook eindelijk dat specifieke game kunnen spelen.

Dan las ik ergens dat Tony Hawk 3 op de XboX qua Graphics niet
    mooi was ? Vergelijken ze het ergens mee dan ofzo ? Niet mooi ? WTF ! Reviews moeten bestaan uit mogelijkheden van het spel,
    mogelijke voordelen , nadelen en doelgroep omschrijving. En dat is mijn mening }:] ...

Laatst bewerkt: 4 mei 2002
  12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Bovendien zijn ze inconsequent Batman Vengaence scoort een 4.2 voor de Gamecube terwijl hetzelfde spel een 7.2 voor de Xbox scoort.:confused:

13. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het al langer aangekaart bij PU forum.

ze geven RSC een 7,7 ofso!

bloodwake een 2 ! (vet overdreven)

NBA inside drive krijgt een 6,9
    NBA Live 2002 een 7
    inside drive is dus wel vet beter, die JJ had het op het forum wel toegegeven, hij zei dat die andere reviewer weinig van NBA games afwist.

PU is nu wel dom bezig, jammer..

14. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel treurig van PU, volgens mij moet zo'n recent (als hij het onderwerp 400x niks vind) beoordelen op wat hij ziet/hoort en hoe het speelt. Je mag er dan wel helemaal niets aan vinden, maar dat mag niet aan zijn eindoordeel afhangen. Gewoon rapporteren hoe het eruit ziet, het geluid is dat kut of niet. En dan gewoon spelen. En dan een cijfer. Het is op zich wel goed dat hij aangeeft dat hij niet van dat soort spellen houdt, dan weet de lezer ook dat het cijfer wat lager kan uitvallen. Want eerlijk is eerlijk het is moeilijker een spel een hoog cijfer te geven als je er werkelijk geen flikker aan vind.

15. huubmeilink

huubmeilink Guest

wij weten wel beter!!
    NBA RULES!!!:D

16. Ralph

Leuk Bevonden:
    0
    NBa rulezzzzzzzzzzzz
    zeker vooral
    NBA inside drive 2002

17. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    k Vin de PU ook niet echt een heel erg objectief blad...beetje teveel general info voor mijn doen, weinig echte insights...

18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    hmmm.... na ja, ik ben al 5 jaar abonnee van dat blad en ben dik tevreden dus... lekker lauw

Deel Deze Pagina