1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Net via account recovery gratis de stimulus map pack gekregen. Top idee :)
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Jij weet iets wat ik niet weet?
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  3. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    geniaal die film!!!!!!!
     
  4. RhythmOfMyTearS

    RhythmOfMyTearS My tears are gone

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen last van dat de server lang moet zoeken voordat je aan een match kan beginnen?Dit heb ik vooral als ik met me eerste potje wil beginnen.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat is lang? Ik heb juist het idee dat de matchmaking sinds de laatste patch wel lekker vlot gaat
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft gewoon account recovered van iemand die de pack heeft gekocht.
    tis alleen maar een download dus een cheap manier om dlc gratis te krijgen._0/
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    You lucky bastard, helaas heeft geen enkele van m'n vrienden de mappack gekocht anders had ik het ook zo gedaan :+
     
  8. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    zo kerel serieus, denk je niet dat ik daar niet aan heb gedacht, maar ik gebruik als derde perk alleen maar ninja pro, na prestige is dat ook de eerste perk die ik wil hebben en pro wil krijgen. ik speel met headset Tritton AX PRO en heb echt ninja nodig.

    en deze kerel had geen HBS, hij had een scar met waarschijnlijk fmj of iets wat je niet ziet.

    maar serieus, een xbox is een pc en wallhacks/aimbots komen net als alle andere hacks gewoon voor.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet veel van mijn vrienden hadden hem wel gekocht, ik was inmiddels al lang overgestapt op BC2 en zelfs weer even GoW2 gedaan.
    Maargoed, toen bedacht ik me opeens dat je die data license kon transferen.

    Truckje werkt per account maar 1x per jaar, maargoed heb hem van een maat van me die toch geen nieuwe Xbox gaat kopen.

    1: Zijn account op jou Xbox recoveren.
    2: Inloggen met zijn Account op www.xbox.com
    3: Deze shit uitvoeren
    4: Account opnieuw aanmelden bij Xbox.
    5: Vanuit download history downloaden. Alles wat je nu download (incl full games trial en alle betaalde DLC) is nu te spelen door alle accounts op deze Xbox.

    Dan kan je weer gewoon inloggen in je eigen account en spelen, hij kan zn account weer recoveren er hij kan ook nog steeds spelen.
    Check hier uitleg voor mensen die het nog niet snappen.
     
  10. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Srry hoor, zo raar was de vraag niet. Ik ben nog nooit iemand op de xbox tegen gekomen met een wallhack of aimbot, dus lijkt me sterk dat het kan. Soms kan je ook gewoon iemand zijn naam zien door de muur heen, of gebruik je ook al altijd Cold Blooded? :+
     
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik geef tigrau69 wel gelijk hoor, ook ik heb zulke momenten gehad waarvan ik denk "hoe kan dat nou weer!". Ik geloof echt niet dat het ergste wat gamers op XBL kunnen doen boosten is. Er gebeurt zeker wel meer.

    BTW. ik heb vandaag een message op XBL gehad van XBL met de mededeling dat mijn GOLD account 1 week gratis wordt verlengd omdat ik de Stimulus Pack op dag nummero 1 heb gekocht.

    Leuk. Wat zal ik blij zijn.. in April 2011
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  12. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zeg ook niet dat er niet meer als boosten gebeurt, maar een wallhack en/of aimbot geloof ik niks van.
     
  13. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha tis ook nooit goed he :p
     
  14. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de laatste weken vrijwel alleen Sitrep Pro en heb geen HBS of UAV meer nodig om te weten waar mensen vandaan komen. Ook al heb je Ninja Pro dan hoor je precies waar de tegenstander vandaan komt. Alleen als er veel herrie is (harriers oid) dan ontgaat een Ninja Pro speler me nog wel eens. Nadeel is dat je zelf niet stealth bent terwijl je jezelf nauwelijks hoort lopen, daar moet je dan even rekening mee houden.

    Heb hem ook gehad, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, betaal automatisch per creditcard. Desondanks wel een net gebaar van M$.
     
  16. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een heerlijk potje op Crash met 20 op 2 met me Barret. In een hoekje waar je spawnt kan je zo lekker zitten. Je kan dan via een gat in de muur precies dat grote gebouw in kijken. Ook kan je zeg maar een 'lang' pad inkijken waar veel enemies lopen. Perfect sniper plekje dus!
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg gay camp plekje dus! :thumbs:
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Weet je meteen waar je je noobtube op moet mikken :+
     
  19. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PYC6i9Xod40&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PYC6i9Xod40&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/yt]

    Echt mesterlijk gemaakt :)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bijna zo cool als dat filmpje wat op de vorige pagina gepost is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina