Als de klasses goed in balans zijn kan de multiplayer best leuk worden. Ik zie in de trailer een release staan van 22 juni, lekker snel In die maanden komt altijd weinig uit, dus Transformers is dan zeker welkom.
Wow dit kan nog wel eens DE game van 2010 worden Wat vet met die classes! En zeker als ik die open wereld zo zie EN Transformeren gaat het een game worden waar ik menige uren in ga steken
Als ik die classes zie, moet ik denken aan Team Fortress 2. Als de multiplayer van transformers die game na kan doen, kan het nog een leuke multiplayer worden.
Wat is het verdomd stil op het forum over deze game. Sinds ik het artikel in de PU gelezen heb ben ik echt hyped! Ouderwetse Transformers, voor fans door fans, in een mooi grafisch jasje en met vette gameplay. Deze video al gezien? [yt]WlKGbXLFvU8[/yt] Stuk op 0:42 en 3:17
Ben bang dat veel mensen de vorige filmgameflops associeren met dit spel. Hier gaat ie er iig zeker weten komen!
Ik heb de vorige filmgames niet gespeelt en ik heb daar ook geen oordeel over. Ik vond het schietgedeelte in de eerste trailer (volgens mij) niet zo geweldig uitzien. Maar na het zien van de MP trailer al een tijdje terug, ziet het eruit als een dope multiplayer waar ik nog verslaafd aan kan worden.
Ik ben bang dat ik nooit een GoW heb gespeelt. Maar ik heb er wel over gelezen, dus als het zo is, zal het een pluspunt zijn.
Man, man, wat een vette gameplay zeg. Ook al was ik niet opgegroeid met de Transformers, dan nog was ik enthousiast. Het ziet er echt uit als een triple A titel. Door de slechte films van Michael Bay en bijbehorende spellen denk ik wel dat het imago van de Transformers een klein deukje heeft opgelopen. Maar ik denk wel dat er genoeg gamers en Transformers liefhebbers zijn die wel in de gaten hebben dat War for Cybertron het ultieme Transformers spel gaat worden. Deze titel gaat met de release mijn Xbox in en komt er dan voorlopig niet meer uit
Achievements zijn bekend: http://www.xbox360achievements.org/game/transformers-war-for-cybertron/achievements/
Er zat toch ook co-op in? Dat je dus de hele campaign co-op kunt doen? Hoe dan ook, al die filmpjes van deze game stralen kwaliteit uit en SFEER. Ik denk zelf dat deze game voor Transformers gaat doen wat Batman:Arkham Asylum voor Batman games in het algemeen gedaan heeft.
Er zit idd co-op in (drop-in, drop-out). Ik post wel het filmpje waar ook dat wordt genoemd. E: There ya go [gt]65223[/gt]
Drop-in, Drop-out co-op. Je kan dus gewoon spelen met bots als maatjes en dan kan op elk moment een vriend de functie van een van die maatjes overnemen.
Hmmm, ik zie in de video niks staan over de campaign in co-op, puur team dm en conquest enzo. Of zie ik het verkeerd?