1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    :lol:
     
  2. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zolang ik niet wordt gekillt en zelf wel kill. Hoezo zou ik dan weggaan?
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Op die nieuwe maps heb ik echt de slechtste stats, wat een prut.

    Opzich wel leuke maps, maar ik vind ze het geld bij lange na niet waard.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Om niet het plezier voor anderen te verneuken.
     
  5. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops didnt see it :x
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel COD omdat ik het zelf leuk vind, want kan mij het schelen als ik iemand anders zijn plezier verneuk :thumbs:
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Alhoewel de intenties van Maikel BRL anders zijn dan de mijne ben ik wel open voor discussie
    of een Sniper zich ergens mag settelen. Ik denk niet dan een Sniper Rifle bedoelt is om op pad te
    gaan en slachtoffers te maken. Natuurlijk, van plek naar plek verplaatsen zou al beter zijn maar
    voor mij hoeft een sniper niet per se te lopen. Als je 'm niet kan uitschakelen, dan is dat pech. Dat
    is part of the game. Dit is wat anders dan een lafaard die met alles en nog wat ergens op een hoekje
    op je gaat wachten. Dit is ook geen kunde, maar bijna "shoot the duck" spelen.

    Don't get me wrong, ik hou ervan als het spel voor iedereen leuk blijft maar in mijn ogen is sniperen
    fair play. Ik kan het sowieso niet goed en ik hou er niet echt van maar ik snap waarom mensen dit
    zouden doen.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Sniper is ontzettend krachtig. Met een beetje oefening haal je 10 keer betere scores als je met je sniper rondloopt, dan wanneer je een beetje in een hoekje mensen op wacht. Ontzettend irritant als je een deur uit komt en je wordt neergehaald door een sniper die al een halve minuut op die deur aan het mikken is.
     
  9. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat je met de sniper (in de ogen van de meeste mensen) mooiere en betere kills haalt door er
    mee te lopen neemt de eigenlijke bedoeling van het wapen niet weg. Dat is mijn punt. BTW op
    een deur wachten van binnenuit reken ik niet tot het echte sniperwerk. Zo gezegd.


    BTW, even tussendoor, welke hebben jullie liever? (Met Stopping Power Pro: ) de ACR of de SCAR-H?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2010
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ACR. Imho de beste wapen ingame. Naja, ik speel op de PC maar de acr + halographic/red dot met scavenger en claymore is gewoon puur win.
     
  11. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet een paar potjes met TAR gespeeld en gewoon helemaal niks verloren, had alleen maar scores van 30-7, 30-4 en zelfs nog eentje van 30-1. (FFA)

    Die gasten waar ik tegen speelde begonnen al te zeuren dat de rondes te kort duurden:lol: was elke keer met 3-4 minuten afgelopen.

    De TAR is geschikt voor alle afstanden al moet ik wel zeggen dat de ACR bijna tot geen recoil heeft in tegenstelling tot de TAR.

    En even over die sniper discussie: ik vind dat een sniper best op 1 of 2 plekken mag blijven rondhangen.
    Daar zijn die dingen nou eenmaal voor gemaakt alhoewel ik het zelf velen malen leuker vind om lekker rond te rennen met een intervention onder mijn arm.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2010
  12. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst een booster in een potje, paar keer afgemaakt, maar haalde toch nog z'n nuke...!!!! Kan iemand mij uitleggen hoe je een nuke kan halen met 30-13 (FFA)??
     
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee 8)
    misschien heb je telkens maar 1 van de 2 gekilld.
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    +1 :)
     
  15. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan toch in het begin 0-13 halen, en daarna 30-13. :+
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    is geen probleem dat je het vraagt hoor, misschien komt me reactie beetje fel over maar bedoelde gewoon meer dat ik niet zo stom ben om geen ninja pro te hebben.

    ik speel dit spel bijna elke dag sinds release, zit al tegen de 15 dagen aan en ik weet dat je soms de speler zijn wapen of voet door een muur ziet uitsteken en dat je zonder ninja pro gewoon een olifant bent. met mijn headset is dat echt heel duidelijk.

    verder is het zo dat je mij niet hoort, ik zorg altijd dat als ik in de buurt van tegenstanders ben dat ik dan buk om te lopen, dan maak je geen geluid.

    verder heb ik bijna altijd silencer.

    de situatie zoals ik beschrijf is een beetje zoals in het filmpje, dat je in de killcam gewoon die kerel al op je ziet mikken terwijl je niet eens in beeld ben en dat je op een redelijke afstand van elkaar bent.

    en wederom, de xbox is gewoon een pc en kan gewoon gehackt worden.
    beetje raar om te denken dat je op de xbox geen wallhack/aimbot hebt terwijl je wel weet van 10th prestige hack lobbies, speedhacks, hacks die je rank downgraden, CP nuke hack en noem maar op wat je zoal niet tegen komt.
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Geluid wordt echt onderschat, vaak hoor ik ze allang aankomen en is de richting ook duidelijk met mn Logitech Z-5500. Dan aim ik al op de plek waar ze vandaan komen, in de replay lijkt dit idd een beetje op een wallhack.
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor iedereen die het op de PC wil uitproberen, dit weekend kan je gratis de MP spelen. Even downloaden via Steam.
     
  19. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    4 mei komt pc dlc en 5 mei ps3.
    ps3 kost 15$ pc nog onbekend.
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je garanderen dat je mij niet hoort, maar begrijp wel wat je bedoelt. met me headset hoor ik ook alles, maar als iemand dus gebukt loopt dan hoor je hem echt niet, no way.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina