Originele Xbox games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Novo, 31 mrt 2010.

1. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie mogelijk vernomen hebben sluit Microsoft op 15 april a.s. de servers voor games van de originele Xbox, helaas.

Als hommage aan de originele Xbox leek het mij en wat Live vrienden leuk om wat games uit die tijd te spelen. Zijn hier mensen die nog originele Xbox games hebben en zin hebben om a.s. zondag avond deze online met ons te spelen?

Wij zijn van plan iig de volgende games te spelen:
    - Rainbow Six 3;
    - Rainbow Six 3: Black Arrow;
    - Halo 2;
    - Midtown Madness 3.

Maar we staan ook open voor suggesties. Laat hier even weten of je mee wilt doen of stuur me een berichtje op Live.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niet vergeten dat er na die periode ook nog altijd programma's zoals xlink zijn. Ik was door live alweer bijna het bestaan ervan vergeten maar ik denk dat ik, vooral voor Halo 2, daar toch nog wel naar zal terugvallen. Halo 2 speel ik sinds een week weer en Midtown Madness is helaas niet compatible.

3. Sp0oKy

Sp0oKy Oldskool fool

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha nova hier zit je dus met je berichten. die mensen die al wat langer meegaan kennen novo, noppes, focuz en moi vast nog wel van rainbow six. willen deze dus binnekort met een groep gaan doen. wie doet mee?

en idd novo midtown kan helaas niet :mad:

4. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me dadelijk even halo 2 spelen dnek ik. voor het eerst dat ik hem in mijn xbox stop.

5. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?!? Bij interesse spelen we a.s. zondagavond weer...

6. Sp0oKy

Sp0oKy Oldskool fool

Leuk Bevonden:
    0
    laatste kans mensen! wie doet er vanavond mee? nog iemand van de oude garde? add me

Deel Deze Pagina