[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. patrickpain

    patrickpain Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Mag ik jullie hulp even inroepen? ik heb de xbox nu als mediacenter via mijn tv en surround versterker.... echt super maar ik heb wat problemen!

    1 De cd's(mapjes) geven op de tv van alle muziek nummer twee exact de zefde titels aan de ene werkt en de ander geeft een `ping` en een melding audiofout tijdens het afspelen van uw selectie is een fout opgetreden dus bij de optie album afspelen stopt de muziek bij elk nummer en moet ik skippen...... hoe krijg ik die dubbele titel weg,.. op de laptop is hier niks van te zien..

    2 Op de computer heb ik alles keurig in mapjes,.. en in mediacenter gooit hij de nummers los.... dus niet meer in mapjes..

    3 Kan ik de muziek ook vanaf de laptop bedienen zodat ik niet de tv aan hoef te doen.. en alleen de versterker!

    Ik hoop dat jullie mij dit kunnen uitleggen,.. Bedankt alvast!!!

    gr Pat
     
  2. patrickpain

    patrickpain Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hulp gevraagd

    Hallo allemaal,

    Mag ik jullie hulp even inroepen? ik heb de xbox nu als mediacenter via mijn tv en surround versterker.... echt super maar ik heb wat problemen!

    1 De cd's(mapjes) geven op de tv van alle muziek nummer twee exact de zefde titels aan de ene werkt en de ander geeft een `ping` en een melding audiofout tijdens het afspelen van uw selectie is een fout opgetreden dus bij de optie album afspelen stopt de muziek bij elk nummer en moet ik skippen...... hoe krijg ik die dubbele titel weg,.. op de laptop is hier niks van te zien..

    2 Op de computer heb ik alles keurig in mapjes,.. en in mediacenter gooit hij de nummers los.... dus niet meer in mapjes..

    3 Kan ik de muziek ook vanaf de laptop bedienen zodat ik niet de tv aan hoef te doen.. en alleen de versterker!

    Ik hoop dat jullie mij dit kunnen uitleggen,.. Bedankt alvast!!!

    gr Pat
     
  3. Archwallbanger

    Archwallbanger Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraagje,

    Ik heb de stappen van het begin van dit forum opgevolgd en ik kan nu via mijn xbox de filmbestanden vinden van mijn computer. Ik kan hem alleen afspelen door middel van het volgende:
    "Can't play this content because it may not be supported. For more info, go to www.xbox.com/support
    Status code: 69-C00D36BE"
    Ik zou dan dus mijn bestanden om moet zetten naar een ander formaat, maar hoe kan ik dit het beste en makkelijkst doen?
    Iemand een idee?
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Welke bestanden probeer je af te spelen? Je doet dit nu via WMP11 neem ik aan? Een andere mogelijkheid is het transcoden d.m.v. TVersity of PS3mediaserver. Deze programma's 'transcoden' je filmmateriaal (zoals bv. .MKV files) 'on the fly' naar formaat leesbaar voor de 360.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat kan toch wel met die nieuwe N-draft network adapter van de xbox?
     
  6. Archwallbanger

    Archwallbanger Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij om series en films dus .avi denk ik! Het zou wel moeten lukken maar volgens mij kan mijn xbox niet dat geluid aan ofzo? Kan ik dat programma gewoon gratis downloaden? En hoe moet ik het dan gebruiken? alle afleveringen van die serie omzetten naar een ander bestand of gaat dat dus automatisch?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Een transcode programma hoeft niet alles te converteren, het doet dat wel maar eigenlijk slechts als 'tijdelijke' versie 'on-the-fly'.

    Op zich zouden .avi files moeten werken, maar het is ook maar een container en ze kunnen dus nog op verschillende manieren gecodeerd zijn. Als je een andere combinatie hebt van video & audio codecs dan degene die de xbox support kan je ze al niet afspelen. Je zou eventueel ook met een van de talrijke conversion programma's gewoon je .avi's handmatig kunnen omzetten.

     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je ook een N-Router hebt wel inderdaad :)
     
  9. Archwallbanger

    Archwallbanger Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe dat TVersity werkt, ik kan daar wel de serie inzetten en met mijn XBOX kan ik dat programma ook vinden, maar als ik hem dan wil afspelen krijg ik weer dezelfde foutmelding!
    Ik heb ook niet het idee dat het programma de bestandstype omzet, want hij hoeft maar even te laden als ik de aflevering erin zet.
    Misschien is het beter om een snoer te kopen vanaf mijn laptop naar mijn tv? want al mijn films en series staan op de externe hardeschijf!
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee,

    Ik gebruik al een paar jaar mijn xbox om muziek en films vanaf mijn laptop naar mn tv/surroundsound te streamen. Vandaag was ik weer eens de hele dag muziek aan het luisteren en op schijnbaar willekeurige moment stopt het geluid opeens. Het nummer loopt nog wel door, ik zie de tijd gewoon lopen, als ik op een ander nummer druk gaat hij weer gewoon met geluid afspelen.

    Ik heb mijn cache al gecleared, maar dit hielp niet echt.

    Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Welke error krijg je juist? Bestanden die je ook gewoon bv. via WMP11 zou kunnen streamen worden normaal niet getranscode tenzij je bij de TVersity settings always transcode zou opzetten (bijvoorbeeld voor subtitles).

    Je verbinding is ook niet even verbroken, kan je vlak nadien direct een ander nummer starten? En heb je eventueel disconnect problemen als je op xbox live zit? Is dit een recent probleem ook dus?
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het inderdaad aan mijn verbinding las, heb het net ook met mn ipod geprobeerd en zo had ik nergens last van

    bedankt in ieder geval :thumbs:
     
  13. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stream al een tijd films naar mijn 360, nou heb ik laatst de serie Dexter in WMVHD alleen deze kan me xbox niet vinden, in windows media center zie ik de serie wel staan maar bij gewoon video vanuit het xbox dashboard niet, weet iemand hoe dit kan? ik werk liever vanuit me Dashboard omdat je daar mappen hebt waardoor je films en series kan ordenen. in WMC staat alles gewoon bij elkaar :mad: alvast bedankt
     
  14. LeafyBlade

    LeafyBlade Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik was zojuist Halo aan het spelen en wou even een muziekje opzetten. Ik had nog nooit eerder muziek gestreamed vanaf mijn X-Box dus leek het mij wel leuk om te proberen.

    Na het steamen kreeg ik een pop-up die zei dat sommige audio misschien niet afgespeeld kon worden, en of ik een update wou installeren. Ik was halo aan het spelen dus ik dacht 'doe ik later wel', ik besloot wat liedjes af te spelen.
    Ging gewoon goed, zag al mijn liedjes staan, en ik dacht dus dat het goed gegaan was. Ik luisterde 3 liedjes maar toen viel het mij op dat dezelfde weer kwamen.

    Nou kan hij dus van alle 489 liedjes er maar 3 afspelen. Waarschijnlijk moet ik een update ofzo installeren. Maar ik heb egen flauw idee hoe of waar, ik krijg de pop-up niet meer en heb pas sinds gister live.

    De error code wanneer ik een 'fout' liedje af wil spelen is '19-04-80004005'.
    Alle bestandjes zijn .mp3.


    Wat moet ik doen? :'-(
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm een vraagje, ik heb mijn xbox 360 aangelsoten via mijn laptop met een netwerkbrug.
    Nu kan ik niet windows media player op mijn 360 afspelen. Op de xbox vind die de laptop niet, en bij de laptop vind ie de 360 niet...

    Op mijn laptop in het menu "network" zie ik de 360 wel staan, maar als ik naar windows media player ga en ik check de optie share media, staat er alleen een computer van een iemand hier thuis, en niet de 360?

    Is het uberhaupt mogelijk met een netwerkbrug?

    Alvast bedankt,
    Greetz
    Tum

    Edit en via media centre- taken- extender toevoegen lukt het ook niet, ik moet eerst de code opgeven die ik via mijn xbox krijg, dan zegt hij"extender niet gevonden" firewall instellingen zijn in orde (norton) upnp detectie is in orde (net gechecked) dus de enige optie is dan dat de xbox en de pc niet ophetlzefde netwerk zitten, dit lijkt me een beetje raar aangezien ik de xbox en de laptop via een netwerkbrug laat lopen...

    echt geen idee wat ik moet doen ?¿

    dubbele edit: Hmm als ik Norton helemaal uitzet lukt het wel, weet alleen niet of dat nou wel zo verstandig is?
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan je geen uitzondering maken voor media center ofzo in Norton?

    Edit: Check dit even
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dankje, nog iets anders, nu vind mijn xbox mijn laptop wel, maar de nummers in mijn itunes worden alle niet gevonden, ook de photo's video's etc. niet...

    is hier iets aan te doen?
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar kan je de songs van je iTunes's locatie niet toevoegen aan je media library zoals hier?
     
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik heb echt in 30 verschillende maps muziek staan, moet ze inderdaad allemaal opzoeken, ik dacht dat media player zelf alle mp3. mp4. bestanden enz. opzocht en in de library plaatste (net als itunes in principe) maar nee dus.

    zal het regelen in ieder geval overal mee bedankt :thumbs::b:
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ga dan eerst je PC maar ordenen :+
     

Deel Deze Pagina