Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parvus

    Parvus Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee |:- Volgens mij harde schijf, zit iig niks extra's in mijn xbox (geen memory card ofzo dus).
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je klikt gewoon je harde schijf van jouw kapotte xbox op de xbox van je maat en je logt in op jouw gamertag en je kunt verder spelen.

    Ik speel soms wel s op de xbox van mn vrouw en daar klik ik gewoon mn harde schijf op. Dan heb ik dus al mn downloads en ik kan verder met online gamen. De scores gaan gewoon verder waar ze waren gebleven.
     
  3. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er geupdate met die update?>
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad usb, want ik kreeg meteen n scherm over mn niet-geformatteerde usb-stick waar mn muziek op staat.
     
  6. qntr0l

    qntr0l Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, mijn eerste echte post op dit forum, als Xbox360leek (morgen krijg ik mijn eerste exemplaar als het goed is).

    Zendt een Xbox 1080P uit als ik 'm met HDMI aansluit? Zal de Xbox dan ook films upscalen als dit het geval is?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja en volgens mij is je tweede vraag ook ja.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De 250gb HDD voor de xbox360 is een feit.

    Release is 16 april en wrodt verkocht voor 99.95 !

    Hierbij krijg je ook wat hd-materiaal, een arcade spelletje en de transferkit. !
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat was al bekend.. :+
     
  10. Kasper_

    Kasper_ Hmm

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Xbox support.

    Kan je ook gewoon METEEN een medewerker aan de lijn krijgen? Ik heb een probleem waarvan ik 200 procent zeker weet dat ik dat niet te horen krijg in die ellenlange standaardpraatjes van die c omputerstem. En daar kom ik gewoon niet doorheen.
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Irritant he. Meestal spam ik gewoon de "1" zodra dat begint. 8)
     
  12. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar maanden terug een memorycard gekocht voor de 360 en had daar mijn profiel op gerecovered. Nu probeerde de xbox constant die van mijn HDD te laden, dus dacht ik vandaag die verwijder ik even. Per ongeluk drukte ik op delete profile with all saved data. Nu ben ik alles kwijt of niet? Zelfs mijn profiel op mijn memory stick is om de één of andere reden verdwenen..
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb nu dus een Elite, en de als ik de power knop indruk geeft het niet echt een gevoel van indrukken zeg maar.. Is dat nieuw? Of is die dan gewoon niet goed?
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Waarom zet je m niet gewoon aan met de controller eigenlijk?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat hebben wel meer Xboxen, bij de ene 'klikt' het wel en bij de ander niet. Ook ligt het aan de faceplate die je hebt want bij de ene faceplate is de klik ook duidelijker dan bij de andere. Je kan je faceplate er even opnieuw op doen, misschien dat het wat uitmaakt.
     
  16. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat werkt voor jullie prettiger? Een play & charge of een quick charge kit?
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het hangt er maar vanaf wat je zelf prefereert. Als je het niet erg vindt om bij een platte oplaadbare batterij even een kabel in te pluggen terwijl hij oplaadt kan je voor de Play 'n charge kit gaan. Die kabel is redelijk lang dus hij zou waarschijnlijk wel ongeveer tot je zetel moeten gaan.
    Wil je altijd wireless blijven ga je best voor die Quick charge kit. Als je die regelmatig inplugt kan je altijd gewoon even swappen wat op zich misschien net iets handiger is.
     
  18. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook zwarte controllers met vaste kabel? of alleen draadloos
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Om je vraag te beantwoorden: Nee die zijn er niet. Ze zijn er alleen in het wit, wanneer je een play & charge kit kabel in je controller steekt is het in principe een controller met kabel, en de accu kan je er dan ook uit halen zodat hij lichter is.

    Echter heb je dan nog steeds niet de functionaliteit die de controller heeft wanneer je hem op de pc aansluit, en verder kan die kabel er natuurlijk vrij makkelijk uit schieten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina