Enter The Matrix Documentary clip

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 apr 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De site van Enter The Matrix is upgedate en er zat deze keer een documentary clip bij.

Ghost, Niobe en Sparks geven zelf commentaar op het game terwijl je nog wat kan genieten van de ingame footage en movies.

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dope..thanx voor de link ga ik meteen ff checken

3. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    vett ik ga ook wel ffiez kijke :p

4. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, eindelijk wat meer info over deze game. Ik zag em al op gcshop staan in de pre-order (46 euro), maar kwist eigenlijk niet of het wel een cool spel zou worden. Nu weet ik zeker dat ik em ga halen :D Damn die film en game worden echt VET! :)

5. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zozozo leuk filmpje ik had al een andere gezienmar deze geeft wat meer info thx

6. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.gamer.nl/nieuws/17336

De pc versie gaat dus 6(?!?!?!!!) cd's bevatten, en de console versies 2 discs. Heeft het te maken met graphische power of gewoon slechte compressie technieken??
    *Download ondertussen de documentary clip*

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Oud nieuws (voor mij toch).
    Dat komt waarschijnlijk door al de gewone filmbeelden en het detail van de textures en dan nog waarschijnlijk een paar verborgen extra's i.v.m. dat "hacken".

Btw, de GC versie bevat waarschijnlijk 4 mini DVD's.

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Het spel bevat 1 uur aan film beelden en nog vele extra's. vandaar die 2 discs

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet veel zeggen hoor maar volgens mij leest gamer.nl over de text heen.

Wat ik heb is gelezen dat ze MOMENTEEL op 6 cd's zitten, 2 dvd's voor de xbox etc maar dat komt omdat ze nog niks compressed hebben! Dit gaat gebeuren zodra het spel klaar is. Dit wordt console specifiek gedaan zodat iedere console het beste van het beste zal hebben. Dan zullen ze alles compressen en op 1 dvdtje gieten.

btw dit las ik niet op het ign nieuwsbericht maar op xbox.ign.com wat insider info was. Een interview met de makers.

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ook, ongeveer zo'n maand geleden. De game zal wel nu bijna klaar zijn, misschien nog alleen de handleiding drukken en dan zal het bijna klaar zijn om te verschepen.

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ha, had ik het toch niet verkeerd gelezen, dacht al. Maar ja, ik geef er niet om MATRIX 0wnz en hoe meer hoe beter :D

12. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    in het slot zeggen ze ook al dat het waarschijnlijk wel terug gebracht wordt tot 1 schijfje voor de consoles en die 6 cd's voor de pc zullen ook wel minstens gehalveerd worden. ziet er wel erg strak uit hoor, misschien komt deze game toch wel bij mij op de plank (en uiteraard ook in de xbox8))

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    ETM heeft zijn plaats al gereserveerd bij mij, op DOAX.

14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    op DOAX nog wel:+.

als de game dan bijna klaar is, WANNEER:{ komt ie dan...
    waarom heb je bij games nooit zekerheid over de release datums:mad:

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Samen met de film, op 15 mei. Ook al heb ik bij de release dates van films gezien dat The Matrix Reloaden op 16 mei komt. Maar dat dagje verschil maakt niet veel uit, kan ik The Matix al wat verkennen voor Reloaded.

Deel Deze Pagina