Mannen, Dit weekend ga ik hét doen. Een XboX aanschaffen. Daarbij wil ik eigenlijk het volgende extra kopen DVD optie en 2 games. één zal amped snowboarding worden en de andere weet ik nog niet Ik twijfel tussen gotham racing en tussen rallisport. Nu is mijn vraag aan jullie "kenners" wat is de beste van beide. (om mee te beginnen) Greetz Frank
Over de vraag tussen welke game te kiezen: Rallisprt of PGR zijn al vele topics geopend. Even zoeken en je zult wel wat vinden.
Tja, Misschien heb je gelijk, maar toen twijfelde ik nog of ik niet zo'n paarse nintendo doos wilde hebben. Maar vandaag toch maar gekozen voor de xbox. Maar de vraag blijft
Groot gelijk Blondje!! Ook al hou je misschien niet van shooters!!! Halo moet altijd in je lijstje staan Alletwee de games zijn trouwens vet!! Koop eerst de 1 en dan de ander, teleurgesteld wordt je niet!!
wow, n uniek moment; iemand dat mij gelijk geeft maar als je n xbox koopt is het bijna n verplichting Halo dr bij te kopen Halo is gewoon beestig goe
nou ik heb pas rsc gekocht is wel grAFISCH VETTTT MAAR IK DENK TOCH DAT PGR BETER IS MET DE GAMEPLAY EN ZO
Ik heb PGR en dat is echt een vet spel uit reviews haal ik op dat RSC en PGR gelijke score hebben...Wil je grafisch veel neem dan RSC maar de gameplay (en de grapics) van PGR ben ik echt tevreden over...