Hey, Ik zoek een XBOX360 voedingskabel en ook een Component kabel Iemand die hier iets voor mij heeft? Deze 2 dus:
Toevallig! Ik heb ze beide voor je. Neem even een kijkje: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=141356
Misschien of topic maar realiseer je wel dat er verschillende voeding versies zijn! niet alles past. Kwam ik laatst achter toen een maat zijn Xbox bij mij wou testen, hij kon dus terug om zijn voedingskabel te gaan halen.
Ow, nja mijne heeft een metalen uiteinde die in de xbox gaat. Die ik hier heb liggen ziet er precies zo uit als op de foto
@Thom! wat ik zo weet is dat zijn "Arcade" console niet op mijn Xbox voeding werkte (mijn xbox is een versie uit 2008 (lade van chroom) verschil zat hem in de connector.
10 euro incl? Alles ondervoorbehoud omdat ik liever iemand heb die alle 2 verkoopt. Ik heb BTW een xbox met een zilveren klepje
Heb je nog gekeken of je dezelfde voeding had als ik heb? Want ik verkoop ze namelijk allebei, zowel voeding als scart.
De TV kabel is sowieso anders, maar de voeding heeft een veel grotere plug om in het stopcontact te doen? Iemand op Fok wilde voor alle 2 25 incl hebben dus ik kijk even of dat de goede zijn, ik laat het je weten
Dat zouden dat wel eens goede kunnen zijn Ik heb ook een oude premium volgens mij. Zou je willen kijken of het uiteinde van de voeding van ijzer is?