1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Collectors Editie is bij FRS gisteravond verzonden :D:D Vandaag dus ontvangen :D
     
  2. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eens even kijken in de winkels.

    Vraagje voor degene die hem al hebben. Zit er nog splitscreen multiplayer in? Of is die Co-op alleen online?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die is ook splitscreen (en system link)
     
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    yep zowel online als offline
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Die van mij is inmiddels ook verstuurd door de FRS! Zal morgen dan wel binnen komen :)!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cool, benieuwd of ik hem straks meekrijg :)
     
  7. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zo nog es naar E-plaza bellen dan.. Kijken of ze daar ook over de brug komen..
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    LOL, ik heb 't spel kapot gespeeld. Best wel moeilijker dan de DEMO zelf hoor.......
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Ubisoft mag de verkoop vanaf vandaag beginnen!
     
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS lijkt de enige te zijn die dat heeft begrepen dan. Belde net MM en E-plaza en die willen nog niet verkopen. MM zelfs vrijdag pas.

    Maar wacht nog ff tot vanmiddag, bij E en MM is ie 15 euri goedkoper..:p

    MM verkoopt die game ook, in Heerlen dan... Maat van me had gebeld en kon em ophalen..
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Op normal uitgespeeld binnen 8uurtjes, verhaal is goed maar dit is wel de kortste splintercell die ik heb gespeeld.

    Wat de review van gametrailers ook zegt van de AI klopt wel, soms is het allemaal net iets te makkelijk en zien ze het lichaam van een collega over het hoofd terwijl ze er een halve meter vanaf staan.

    De deniable ops missies heb ik nog niet gedaan maar daar schijn je ook een uurtje of 4 mee zoet te zijn, ga ze lekker co-op spelen met mijn broertje :)
     
  12. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    MM in Rotterdam Alexander verkoopt hem, heb hem direct meegenomen :) ....zonder de preorder extra's :mad:
     
  13. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja heb er nu ook een paar uurtjes opzitten.......

    Kan nog niet echt wild zijn helaas. Online is gewoon met max 2 spelers =(
    Dat zuigt echt! Geen Versus - Geen Challenges.

    Oke Co-op is wel leuk om te doen, maar waarom geen merc vs Spys? Dat was juist de mode die ik op Chaos Theory en Double Agent zooooveel gespeeld heb.

    Dus ja toch teleurgesteld! Gelukkig was ie maar €38.-
     
  14. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Media Markt Arena verkoopt em inmiddels ook.
     
  15. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word niet meteen bijgewerkt door freerecordshop, waarom dat zo is weet ik niet. Vaak komt de email dat het verzonden is pas savonds laat of heel vroeg de volgende ochtend. Terwijl het de vorige dag al verstuurd was.

    IK heb tot nu toe alles bij freerecordshop op de releasedag in huis gehad, en soms wat eerder zoals nu.

     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren die reclame op tv, waar gewoon stond dat ie nu verkrijgbaar was overal. Apart, want de release was toch echt 15 april dacht ik. Ik heb mijne nog niet, maar wellicht net als bij FRS (dit keer Mediaoffer) zal het later dan de normale post komen.
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad vreemd, die release, wilde al naar de winkel toen ik de tvreclame zag, maar blijkbaar kan ik beter even wachten. EDIT: Bij Nedgame hebben ze hem al wel als je de site mag geloven, staat bij nieuw binnen, en er staat bij de game "bestel" en "uit voorraad leverbaar".

    Ik heb de demo eventjes gespeeld. Het is al weer een tijdje geleden dat ik de Double Agent heb gespeeld, maar de controls en gameplay zijn wel behoorlijk anders toch met dat schuilen van cover naar cover, moet er wel aan wennen met al die knoppen en functies, je beweegt nog niet echt vloeiend door de maps.

    Hoe zit het trouwens met de controls? In de demo kan ik de sticks niet wisselen wat zeer irritant is voor een linkshandige, kan dit in de fullgame wel?
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bij de FRS staat hij al in de schappen, zojuist in de lunchpauze gehaald :) Kreeg er ook nog een making of DVD bij en een code om wat content te unlocken
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Top game hoor, uitgespeeld op realistic en dat was PITTIG :D Lang zat, wat een sissies man die lopen te zeiken over dat de game te kort zou zijn. Volgens die dwarrels zijn dan alle games te kort. Is een nieuwe trent geloof ik dat games te kort zijn!? Ik moet dat nog ervaren ;)

    Net uitgespeeld, ik vind em lang genoeg :D. Ik ga hem zeker nog een keer spelen en dan op een andere manier. Maar het einde van de game laat toch wel merken dat er een vervolg gaat komen:D. Maar ik vraag me af he hoe zit dat met Lambert. Die is gewoon vermoord ofzo? Wellicht dat dit beantwoord wordt als je de coop mode gaat spelen want daar schijnt ook wat sicks te gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    --
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina