Xbox save games via cd overzetten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door quicksilver85, 17 apr 2003.

1. quicksilver85

quicksilver85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen manier om met 1 of andere utility save games over te zetten. Ik ben niet echt op de hoogte van programmeren maar 1 of ander xbe bestand waaruit je alle save games die je op de cd hebt gezet automatisch kan laten over zetten op je hd zodat je geen memery card nodig hebt. Spellen zoals Kung Fu Chaos hebben geen optie voor het opslaan van vooruitgang op memery card terwijl dit spel juist kicken is om bij vrienden etc te doen. En ik heb geen zin om alle levels weer te halen om een paar uurtjes lekker te chillen bij een vriend.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik versta niet veel van je tekstje, maar ik zou eens een memory kaart proberen.

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vat er ook echt geen tiet van.

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    aan dat CD gedoe te zien, heb je je xbox gemod. praten over xbox die gemod zijn is hier verboden, dus deze (moet) close

5. quicksilver85

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij is niet gemod (nog niet) maar oke ik leg het nog ff wat duidelijker uit.
    je maakt een cd met een xbox programma (.xbe) de xbox leest deze en je komt in een soort menu. In een map op diezelfde cd staan al je xbox save games. Dat programmatje ziet die save games. En dan kan je aanklikken welke je op de hd wil zetten van je xbox. Is zoiets niet mogelijk om te maken of bestaat het al?

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, ik denk van niet. Maar save games op je memory card kan je kopiƫren naar je hard disk.

7. quicksilver85

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh tja achter op de doos van Kung Fu chaos staat dat de memry card niet ondersteunt word dus ja. Maar theoretisch gezien moet dit toch mogelijk zijn?

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dnno, nog nooit gehoord of gelezen van .xbe. Maar je kan altijd een proberen Kungfu Chaos op een mem. card te zetten (als je er 1 hebt liggen).

9. quicksilver85

Leuk Bevonden:
    0
    alle spellen zijn een .xbe bestand (zelfde als EXE op de pc snappie) Als er nu dus een soort interface komt als je de cd erin pleurt (een soort auto-run) zo gaat dat ook bij spellen. Dan komt er een soort menu waar je de save games naar je hd kan zetten.

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nog nooit van gehoord, gelezen of gezien. Jij wel?

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    je kan gewoon saven naar je hd,,dan spel eruit, dan in het menu van je xbox ff kiezen voor kopieren en dan kun je toch handmatig ff de savegames kopieren naar je mem card. Daarna gewoon het ritueel andersom herhalen bij die vriend en klaar is kees

12. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    doe niet zo moeilijk, neem gewoon je xbox mee naar je vrienden en speel lekker je savegames:confused:

13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gelukkig is ie niet zo groot en zwaar dus moet makkelijk kunnen.

14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    dat valt reuze mee... je moest eens weten hoevaak mijn (eigenlijk ons, ik heb hem laat maar zeggen 50%) xbox op mn rug neem in mn rugtas. niks aan het handje:p

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet eens weten hoeveel mijn rugzakop een vrijdag (tijdens niet-verlof) weegt. Als je 10 kilo zegt zit je er dicht bij.

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    de xbox is toch niet zooo zwaar:+

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ten eerste zelf gemaakte xbe bestanden starten alleen maar op, op een gemodde pc. Omdat zonder een modchip je autorizatie codes nodig hebt van ms die niemand heeft (een modchip zorgt er dus voor dat die codes niet nodig zijn).
    Ten tweede als je een modchip hebt waarom dan overzetten met cd??? gebruik dan gewoon het programma op deze site http://www.xbox-saves.com/ (deze link is niet illegaal, want het programma kan gebruikt worden zonder modchip, maar dan moet je wel een usb ding kopen via hun site). Deze zet je savegames op je harde schijf en je kan er zelfs een helehoop downloaden bij hun. Zodat je bv. geen motogp hoeft te kopen omdat je gewoon een savegame neemt waarop alle banen al unlocked zijn.

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Mijn Xbox steekt er niet in, mijn boeken voor het school steken er dan in. Dat was gewoon als vergelijking tegenover de Xbox bedoelt.

19. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ;)

en om nog antwoord op de vraag van de topicstarter te geven, of eigenlijk WiXX gaf het antwoord al, je moet dus je xbox modden om jouw idee te verwezenlijken. ik weet niet of dat de moeite waard is voor je, maar dat moet je uiteraard gewoon zelf beslissen:p

Deel Deze Pagina