Driver 3 ligt pas in het 1ste kwartaal van 2004 in de winkels, als hij niet nog eens wordt uitgesteld.
Oke dan, bedankt voor het zoeken... Zocht me al de pleuris op het net... Driver 3 wordt zeker MASTER!!
nouhou, ik wil driver zo snel mogelijk. weet niemand iets over het andere spel genoemd op de vorige pagina: Freedom: Battle for Liberty Island. Of is dit helemaal niet iets om naar uit te kijken?!
Mensen, hier loopt al langer een topic over, en waar wat meer op in gegaan is.. MIJ(!!) lijkt het slimmer om daar verder te gaan.. maar nogmaals, ik ben geen mod, ik probeer ook niet hun status te jatten of te copycatten ofzo, maar ik dacht, ik doe mijn gedeelte aan het verschonen van ons forum (). Link: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=21068&highlight=gta En MM3 is trouwens ook een leuk tussendoortje voor Gta e.d. liefhebbers (misschien niet zo grof, maar wel meer auto-fun)
Mag ik een ding vragen. Wat is er nou zo fantastisch aan gta 3 en vice city, ik zag de lol er wel in maar het werd snel saai wat vonden jullie er zo fantastisch aan?
afwisseling! Je kan doen en laten wat je wilt. Vooral Vice City is gaaf, want daar kun je dus ook met motoren en helicopters aan de gang. Ik vond de verhaallijnen ook wel leuk, vooral het eerste eiland van Liberty Island ... lekker Godfather/Goodfellas achtig-verhaaltje
het is met name ook de vrijheid die je in het spel hebt. als je even geen zin hebt om die missies te doen kan je gewoon door de stad lopen, rijden (mensen doodknallen, mensen flamberen, mensen doodslaan, kortom mensen irriteren)
en ook de misiies rulen hoor, echt een leuk verhaal. En natuurlijk ook al die mini games die erin verstopt zijn, illegale streetraces, autos verzamelen om allemaal brute andere nieuwe autos te krijgen etc. Het is wel waar dat het verveeld na een tijdje, maar dat doet elk spel. En bij gta vice duurt het donders lang
zit deze gozer nog wel op het forum, want True Crime is (weet ik zeker) nog lang niet uit, dus waar heeft die gozer het over XBOXLIVE kom ff terug op het Forum en verklaar je nader man !
Pff.. Jah, het duurt nog een aantal maandjes voordat True Crime uitkomt. Maar ik betwijfel of je het een GTA killer kan noemen zoals het in een bepaald nederlands xbox blad stond (lekker geen reclame), want het geeft niet de vrijheid en fun waar Gta om draait, GTA is niet simpel een stad met een auto waar je andere auto's kunt jatten. Nee, het heeft 20verschilledne manieren om een ventje te vermoorden, dat vindt men leuk. De controversie, de sfeer, en de fun. Ik denk niet dat True Crime dat wordt. Net zoals Maffia, een fantastsich spel, maar men houdt meer van GTA.. Maar goed, ik denk persoonlijk dat Microsoft wel bezig is met een GTA kloon binnenshuis, maar dat niet wil openbaren voor perfectie om niet af te willen gaan, en ik hoop op E3 footage
Ga voor alle informatie en discussie over True Crime naar de True Crime thread: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=25240