1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 26 nov 2009.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar als je die Engelse uitleg goed volgt moet het lukken, want bij Black Bullet lukte het wel, vertelde hij in een paar posts hierboven.
     
  2. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    De manier die in het Engels is uitgelegd werkt prima.

    Heb je de usb-stick FAT32 geformatteerd en bruikbaar gemaakt voor je 360? Als dat zo is dan kun je in Xtaf door File>Open Device je usb-stick verkennen en vervolgens de optionfile inladen. Hoe je dat moet doen geven de Engelse stappen vrij precies aan.

    Aan de optionfile mankeert niets dus als het met het inladen fout gaat zal dit toch echt aan de usb-stick liggen. Succes!
     
  3. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mij het eerste gedeelte uitleggen? Ik weet niet of ik wat fout doe namelijk want het kan ook aan me usb stick liggen... Wat heb jij hierbij gedaan? Ik weet niet wat ik in me 360 zelf moet doen namelijk. Ingeval bedankt:)


    Format your flash drive to Xbox360

    Load PES2010 and use the newly formatted drive for saving, from dashboard delete any PES2010 Edit files you may have made, or UNIFORM files, If you want to save them then you should use another flash drive.

    Remove flash drive and put it into your computer
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor prima.

    1. USB-stick in pc prikken.
    2. Rechtse muisknop op deze stick en vervolgens formatteren naar FAT32.
    3. USB-stick uit de pc halen en in je Xbox 360 prikken.
    4. PES2010 opstarten en meteen aan het begin bij "Select a Device" kiezen voor USB Storage Device.
    5. Klik dan op "Yes" en op "Yes, exit game" waarna je weer op "USB Storage Device" klikt.
    6. Hierna klik je op "Configure Now" en daarna op "Yes".
    7. Nu heeft je Xbox 360 even nodig om je USB-stick compatible te maken.
    8. Vervolgens krijg je de melding dat hij gereed is.
    9. Nu stop je de USB-stick weer in je pc.

    Vanaf nu kun je via Xtaf door File>Open Device je usb-stick verkennen en vervolgens de optionfile inladen.

    Als het nu nog niet lukt kun je me beter even PM'en om vervuiling van dit topic te voorkomen. Succes! :)
     
  5. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de uitleg man!! Het ligt aan me usb stick dan want hij ziet hem niet bij usb storage device staan.. Morgen even van iemand een usb stick lenen en testen en dan laat ik het weten:thumbs:
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zie het... :9
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Werkt dat met die Option Files toevallig ook voor de 2009 versie? :)
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat zou ik niet weten.
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een shirt van PES kan bestellen?

    Iets met the king of pes of iets dergelijks.
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Riep iemand ? king of pes hoorde ik...

    Nee geintje. Zoek ook al tijdje naar, maar erg weinig over te vinden...ja, een koffiemok hooguit...
     
  11. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    iemand zin in een toernooitje?
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol: uitgerekend JIJ die zo een shirt wilt..
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, we hebben weer ons jaarlijkse pestoernooi he. 30 gasten van 35plus jaar oud en heel veul bier. (kinderen en vrouwen verboden) Daar kom je niet onderuit. Wilde dat shirt bestellen, maar kan nergens iets vinden.

    Ik ben trouwens wel erg goed in vorm, al zeg ik het zelf, ;-).

    ---------


    Ik heb over pes 2011 al wel gelezen dat er een nieuwe engine in zit. En dat ze al ruim 1,5 jaar er mee bezig zijn. Adam van wegblog heeft al wat gezien of gehoord, en zegt dat hij echt iets nieuws verwacht.


    Nu hebben we dergelijke woorden al vaker gelezen, te vaak zelfs. Maar wie weet, komt er dit jaar echt een fonkelnieuwe supervette pes aan.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je kan ook heel simpel een shirt laten bedrukken met die tekst, zoveel kost dat niet. :)
     
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    30 gasten & zonder de vrouwen ???! damn, dat doe je goed!!!
    Sjesus,ik mag blij zijn dat ik 2 a 3 vrienden heb die eindelijk es een potje online komen gamen! en dat verzoek moet ik dan in 3 voud 5 weken van tevoren opsturen !
     
  16. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha sorry had niet meer gekeken maar het is allemaal gelukt:cool:
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    wat houd die option file in? en waar download ik hem ??
     
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tsja, de vrienden waar ik nu mee speel, daar speelde we vroeger ook mee.

    Toen was het Emlyn Hughes op de commodore 64, maar het principe komt op het zelfde neer, schreeuwen, zuipen en lachen, ;-).
     
  19. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    haha damn ff t hele topic doorgelezen, kep t spel nu nog geen week maar peneatys schieten is niet zo moeilijk hoor. Je moet gewoon eerst schieten en in de aanloop naar de bal pas een hoek kiezen! Verder stoor ik me online soms wel aan de connectie, soms dan kan je niet eens een bal in 1 x doorspelen maar gelukkig komt dat niet vaak voor. ik heb meestal wel potjes met goede connectie gelukkig dan speelt t echt lekker. wel raak ik soms erg frustrated door die ronaldo bij madrid die hebben ze echt te goed gemaakt pffft. Corners gaan er bij mij wel veel minder vaak in als bij 2008...nog ff oefenen dus. owja soms is het ook hatelijk als mensen express regen instellen dan speelt t echt stroef. verder valt mij de game zeker niet tegen, fifa vind ik maar :x. nee ik ben blij dat ik toch weer voor pes gekozen heb.!
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je zo lang zitten twijfelen tussen Fifa en PES dan? :p
     

Deel Deze Pagina