[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is allemaal goed gegaan. 8)

    Na het resetten van mijn router is het eindelijk gelukt. De router gaat nu een stuk vlotter. *)
     
  3. sander11

    sander11 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    local area connection

    hallo fardo,

    ik krijg die local area connection er niet als ik de kabel in mijn xbox en laptop doe.
    wat ik wel krijg is een message dat mijn lan kabel beperkete of geen internet verbinding maakt. dus ik kan geen bridge maken, kun je mij helpen ?

    groetjes
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heet dan wel geen Fardo maar ik wil je wel proberen te helpen :b:

    Trek de utp-kabel van de xbox360 uit de laptop.
    Ga dan naar netwerk-verbindingen en selecteer daar de LAN-netwerkkaart en Wifi-netwertkkaart.
    Vervolgens druk je op de rechtermuis knop en selecteer brugverbinding maken.
    Windows zal nu alles automatisch instellen.
    Als alles klaar is druk je de Xbox360 in de laptop.

    In de startpost vindt je verschillende filmpjes met uitleg !
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :) en ook het juiste antwoord gegeven :)
     
  6. borzo

    borzo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds twee dagen een xbox 360 die ik heb aangesloten op een router. Het probleem is alleen dat om de zoveel tijd mijn internet gewoon wegvalt (soms kan ik 2 uur lang spelen, soms maar 5 minuten). Daarbij lijkt het erop dat mijn internet tevens 'langzaam' wegvalt, omdat ik laatst met een vriend op de voicechat aan het praten was, en dat ik al disconnected van de game was, maar dat ik nog steeds met hem kon praten.
    Ook als het internet wegvalt op mijn xbox, valt het ook weg bij mijn computer. De enige manier om het op te lossen is de stekker er twee seconde uithalen en dan weer terug erin stoppen en dan doet alles het weer (over het algemeen niet zo erg, maar erg vervelend als je online wilt gamen).

    Ik heb een Sweex RO 003 router (ja ik weet het, goedkoop, maar ik wil er ook niet veel mee). Ik zit er al 2 avonden aan te kloten en niets werkt. Ook hoef ik trouwens mijn router niet per se opnieuw op te starten, ik kan ook gewoon 5 minuten wachten en dan doet ie het ook weer.

    Is dit een bekend probleem en is het goed op te lossen? Ligt het aan mijn xbox of gewoon vooral aan mijn router?

    Het klinkt allemaal een beetje als overbelasting (als een router dat überhaubt kan), maar daar geloof ik niet in. Want ik zit soms een hevig potje halo te spelen en dan gebeurt er niets, en als ik op een forum zoals dit zit, en een bericht type, valt ie ook zo nu en dan uit (al 1 keer gebeurt tijdens het schrijven van het bericht:))

    Kan iemand mij hiermee helpen?

    Alvast bedankt!
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je al eens geprobeerd je firmware van je router te updaten en een harde router reset uit te voeren (hem enkele minuten van het electriciteitsnet halen)?
     
  8. borzo

    borzo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    De firmware is up to date. Ik ga nu even testen of zo'n lange pauze werkt.

    Edit:

    Heeft niet gewerkt helaas, zou ook wel erg simpel zijn als dat het was :).
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet of je router een logviewer heeft bij z'n instellingen? Zijn je netwerkapparaten wireless verbonden of via ethernet kabel? Indien wireless, heb je al eens met kabel geprobeerd? En indien beide hetzelfde resultaat geven, heb je al eens rechtstreeks met je modem verbonden om zeker uit te sluiten dat het probleem toch niet bij je ISP ligt.
     
  10. borzo

    borzo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn router heeft een logviewer, daar heb ik al gekeken maar de router doet alsof er niets aan de hand is. Mijn router is verbonden met Ethernet kabels.

    En het ligt niet aan mn ISP, dat al vaak geprobeerd en dan geeft het allemaal geen problemen.

    Kan het ook te maken hebben met een niet ondersteunend protocol? Ik hoorde namelijk van mijn huisgenoot dat de provider van ons een bepaald protocol ondersteund waar hij ook problemen mee heeft gehad.
    Of kan het daar niet aan liggen? Ik bedoel, het internet doet het wel gewoon over het algemeen, alleen valt het om de haverklap uit.
     
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een raar iets. Van de week een nieuwe xbox gekregen van ms, alleen nu kan ik alleen maar de MW2 mappack spelen als ik, in MW2, eerst inlog op de account van m'n broertje (die hem heeft gekocht), en als ik dan weer inlog op m'n eigen account kan ik wel spelen. Hoe kan dit, en is het te verhelpen?
     
  12. JayP_

    JayP_ Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt alles geprobeerd! Poorten forward en al die poespas, maar mijn connectie blijft op 'strict' staan! Mijn router is Gigaset SX551 WLAN dsl, provider KPN. Het is een alles in 1 pakket. Maarja, als iemand me kan helpen?
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Licentie van de DLC overhevelen naar jouw Xbox. Moet je even op xbox.com kijken.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb net een Redeem code gekocht.. vul ik 'm in.. vraagt ie onder andere naar Staat en Zip Code.. terwijl gewoon in NL woon. En als ik "maar wat" invul geeft ie aan dat het niet goed is.. hoe los ik dit op?
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Kon het niet direct vinden, heb dus maar even een mailtje gestuurd.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    anyone..?? nog nooit gehad dit namelijk.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je het nu over live membership of over microsoft points? Je hebt toch geen Amerikaanse punten gekocht? En staat er toevallig niet USA bij je xbox 360 local settings?
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hebben maar nieuwe account gemaakt.. mijn oude email die ik ervoor gebruikte was blijkbaar "amerikaans" ingeschreven.... dus vandaar die onzin.
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina