1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe duur kost de Xbox waarschijnlijk in Nederlandse Guldentjes ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door emile1987, 11 aug 2001.

  1. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Het ligt denk ik in ieder geval boven de duizend.. Aangezien de PS2 1200 was.. En ik had al berichten gehoord waarin stond dat de XBOX ongeveer even duur zou worden als de cube..
    En als het duur is is het mooi meegenomen voor Nintendo.. Maar helaas voor XBOX aanhangers!!:D :D :D :D :D
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    even een vraagje aan Luke
    waarom ben je tegen de Xbox?
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    omdat die een ngc fan is en het lijkt wel of het hun taak is om de xbox uit te schelden ofzow :D

    de xbox wordt iig goekoper dan de PS2..
     
  4. xug

    xug Guest

    Mijn bron vertelde mij dat het tussen de FL950 en FL1050 ligt!
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    en jouw bron is...
     
  6. Rogier

    Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom de prijs in engelse ponden?
    Engeland doet toch ook mee met de €uro ?

    Little trick: Press ALT + 0128 and find out!! :)
     
  7. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Engeland en de euro dacht het niet he:
    België, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal en Finland. Deze elf landen hebben de (girale) euro op 1 januari 1999 ingevoerd.

    Ow het nrc heeft het ook niet altijd goed :)
    Griekenland doet ook nog mee :)
     
  8. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 kost nu nog maar F699,--. Dan wordt de Xbox denk ik iestje meer. Ik denk F799,--. Want als ze dan weer te hoog gaan koopt iedereen een Nintende Gamecube of een Playstation 2.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    PS2 is dan alweer een flink stuk ouder he.. dus ik denk wel dat die meer dan 799,- wordt. maar de PS2 is dan misschien iets als de DC : Je kon eerst een (dure) PS2 kopen met nog weinig spellen, of een Goedkope DC met veel spellen..
     
  10. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de topspellen (MGS2-GTA3-ENZ.) komen wel over een paar maanden. Dus dan heb je een goedkope concole met goede spellen. Dan kan de Xbox niet zo duur worden, want anders verkoopt het ook niet goed. Want dan kunnen de mensen net zo goed een playstation 2 kopen of een gamecube.
     
  11. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Hoezo nou weer!! Die ik zo triest dat ik loop te roepen FUCK XBOX!! NINTENDO RULEZ!!!]:-
    Nou nee..

    En waarom ik tegen XBOX ben?? Microsoft probeert gewoon Nintendo weg te concurreren, om zo nóg een monopolie te krijgen. En JA ik ben een Nintendo fan!!:mad:

    WouteR.. Je zegt dat WIJ vooroordelen hebben, maar je hebt het dus blijkbaar zelf ook..:r
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik zei het LIJKT

    sorry maar ik kom veel mensen tegen die echt keihard tegen de xbox zijn, en kom ze natuurlijk ook tegen die tegen de NGC zijn.. maar op het GQ forum (waar de meeste Nfans hier vandaan komen) zijn ze allemaal keihard tegen de xbox..

    ach
     
  13. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Ja maar dat valt ook wel te verwachten als fans onder elkaar toch? Grapjes maken over de andere console's enzo..
    Ik probeer het hier wel netjes te houden enzo..
    Ik hoef jullie forum niet te verkloten..:p

    Edit WouteR : Luke, je bent hierbij officieel gewaarschuwd voor spammen. De volgende keer krijg je een ban aan je broekie. Luke plaatst een beetje teveel links naar een andere site.
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar baseer je dat op, en dat probeerd Nintendo niet wou je zeggen? of Sony?

    Er is ruimte genoeg op de markt voor 3 consoles dus waarom zou je ertegen zijn.
     
  15. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Ok.. weer fout gezegd.. Door de concurrentie van Sony en Microsoft zou Nintendo risico kunnen lopen dat ze failliet gaan.. Dat is wel weer heel onwaarschijnlijk, en ik denk ook niet dat het ooit zal gebeuren, maar Sony en Microsoft zijn gewoon zulke grote bedrijven met meer cash dan wie dan ook..

    En trouwens, je zegt dat er ruimte is voor zoveel console's.. Maar hoe verklaar je dan dat Sega failliet is gegaan??}:]
     
  16. xug

    xug Guest

    Ik heb zowel bronnen in NL als in de USA ! :p
     
  17. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox goedkoper dan ps2?
    PS2 is nu 700 gulden word ie behoorlijk goedkoop die xbox.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja tegenwoordig ken iedereen zeggen wat de prijs wordt en dan worden uitgemaakt voor 'betrouwbare bron'
     
  19. xug

    xug Guest

    That's True, maar ik kan jou/jullie verzekeren dat dit een hele echte betrouwbare bron is.
    En niet alleen deze hele betrouwbare bron vertelde mij dit ook nog een paar andere MS insiders.
    En voor de duidelijkeheid, ik heb een aantal vrienden die werken voor MS en ikzelf ben een MS betatester en Technet plus member.

    En hee, je maakte zelf al een hele goede berekening hogerop in deze thread.

    Ook wil ik nog iets anders toevoegen voor diegene die denken dat ze kunnen importeren en dit is iets verschillende mensen mij hebben verteld maar ik zelf heb hier nog geen bevestiging op, dit kan natuurlijk wel maar dan moeten ze ook al hun games importeren, dvd's worden in Europa door Philips geleverd in de regio code format voor europa.
    DVD spelers in Amerika worden door een andere maatschappij geleverd met de Amerikaanse regio code format.

    Ik herhaal, ik heb hier nog geen bevestiging op gekregen, ik volg dit verhaal namelijk omdat ikzelf in de USA zit en mijn broer die ook een XBox wil gewoon nog in NL woont.

    Nog 45 dagen, 5 uren en 50 minuten voor X-Day :)
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ah ok dat verklaart het

    hmm beetje vreemd dat van die andere dvdspeler erin.. want tot nu toe is alleen bekend dat philips de dvd speler maakt.. vertel het me als je meer weet :D
     

Deel Deze Pagina