Is het erg als je wel met een postzegel heb gestuurt voor de reward pack want er stnd er op zonder postzegel dus hopen dat ik het wel krijg ???????????
ik heb er wel een 78 cent zegel opgedaan(van de enveloppe van de verzekeringsmaatschappy van me brommer afgehaald, daar zat het nieuwe plaatje in, die enveloppe was niet goed afgestempeld) want ze gooien de enveloppen eruit die geen postzegel hebben, die komen niet aan bij MS
weet je dat zeker? want volgens mij komen ze eerst aan je deur ermee of jij de kosten wilt betalen voor de brief.. toch?
78 EURO CENT!? is dat niet een beetje duur voor 4 formuliertjes in een envelop? of had je het over de oude cent?
dit staat op de ptt post site: Ik wil dat de geadresseerde de verzendkosten betaalt. Kan dat? Ja, dat kan door te kiezen voor 'ongefrankeerde' verzending. De verzendkosten worden dan bij aflevering geïnd bij de geadresseerde. Houdt er wel rekening mee dat wanneer de geadresseerde de zending weigert of wanneer de postzending onbestelbaar is, u alsnog zelf de verzendkosten verschuldigd bent. Voor 'ongefrankeerde' verzending vult u een verzendbiljet in, dat verkrijgbaar is op het postkantoor.
Ik heb ook € 0,78 aan postzegels op de brief zitten, 4 velletjes papier is namelijk meer dan het 'normale' gewicht van een brief, en dan moet je dus ook meer betalen. Ook ik heb nog niks te horen gekregen (26 april verstuurd)
Ik heb het document aangepast zodat het op 2 blaadjes past. Dan nog 1 kopie vd bon erbij. Ik heb er wel een (gewone) postzegel op gedaan omdat het een postbus nummer was. Normaal hoef je alleen bij een antwoordnummer geen postzegel te plakken. Het maakt verder dus niet uit, maar ik vond het wel zo netjesom even te plakken. Wat is nou 39 cent? (Sjees, moet je voor 4 blaadjes A4 al 78 cent plakken? wat een afzetters bij de PTT zeg.)
damn...ik ook 39 ct ofzo opgeplakt maar wel 4 blaadjes....geez.... zo duur opeens dan als het opeens 78 moet zyn...en waarom gaat ie niet retour dan als het teveel is? gooien ze nu gewoon myn brief weg? damn...nu ben ik dus opeens bang dat ie niet is aangekomen... Kut ptt
Ja 't voelt nu toch niet lekker dat ik er géén postzegel op heb geplakt omdat er freepost in de brief stond! We zien wel wat het wordt...
voor de zeikerhied 2 zegeltjes geplakt Had deze toch over. Maar nog geen reactie gehad misschien vandaag ???
tuurlijk is het niet erg als je WEL een zegel erop hebt geplakt dat is alleen maar MEER zekerheid dat hij aankomt. damn ik haat wachten! I want them, and right now!