Rollercoaster tycoon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tompy, 5 apr 2003.

1. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spellen van 4 jaar oud op een nieuwe console uitbrengen...

Ze moeten zich schamen!

Klopt het dat Rollercoaster tycoon voor de xbox nog steeds geen 3d is?

Op ign kreeg ie trouwens een 6, maar ik was geen insider dus kon ik niet kijken wat cijfers waren voor graphics enz...

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Nee hij is geen 3d. Naja wel semi natuurlijk maar nog steeds PC graphics.. zwaar verouderd dus..

3. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu op IGN de review lezen. De graphics kregen trouwens een 2 :eek:

4. sjarreltje

sjarreltje Greetz Sjarrel / BAM

Leuk Bevonden:
    0
    Rollercoaster voor de x-doos zuigt ontiegelijk kont! Het zijn al die saaie opdrachten van de PC-versie. gaan RCT 2 dingetjes zoals map-editor etc.

Greetz Sjarrel / BAM

5. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel wat aan veranderd, de besturing is namelijk anders met een controller :p

6. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    de pc versie is veel makkelijker te spelen met een muis!!! met een controller gaat gewoon niet!!

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    beetje belachelijk plan om dat voor de xbox uit te brengen vind ik ook. Op de pc was het wel geinig maar ook niet meer dan dat. Er is GEEN kans dat ik dat spel ooit op een tv scherm zal spelen iig.

8. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    [offtopic]
    tenzij ik hem koop, dan wel:+
    [/offtopic]
    op de pc heb ik hem nog aardig lang gespeeld maar op den duur gaat het wel vervelen, ik denk niet dat ik het nu nog lang zal gaan spelen als ik hem voor de xbox koop.

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou hem wel kopen als je hem niet op de pc hebt gespeeld, het blijft een pracht game... Tenzij je hem al hebt op de pc want dan heb je alles al wel gezien

10. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    jonge, wat valt er te zien dan?! een achtbaan waar een paar pixels instappen soms???

11. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN zeiden ze dat de graphics de slechtste graphics ooit zijn voor een Xbox spel! Hieronder staat wat er op de IGN site staat:

Op vrijdag komt de nieuwe PU, ben benieuwd wat zij van RCT voor de xbox vinden.

12. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Maar zoals al vaker gezegd het gaat neit alleen om de graphics, ik snap niet dat jullie daar altijd zo`n probleem van maken, bij mij gaat het omde gameplay, wast maakt mij het nou uit als het er kei slecht uit ziet, dat maakt mij niet uit als het mar een goed spel is....
    Door die mensen die steeds maar betere graphics willen gaat de gameplay zo achteruit..

13. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    jij hebt er over nagedacht :confused:

14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, voorbeeld:
    ik speel nog steeds TRansport Tycoon. De graphics zijn al jaren achterhaald, maar de gameplay is zo goed dat het gewoon leuk blijft. (De graphics van Transport Tycoon lijken nog verdacht veel op die van de Rollercoaster Tycoon die nu ook voor de Xbox uitkomt, terwijl dat spel ergens uit 1995 dateert:confused:)

Maar om nou te zeggen dat je een spel gaat kopen als de gameplay goed is maar de graphics verre van smeuïg zijn, nee niet echt. Als je een Xbox hebt ga je er toch van uit dat je een beetje krachtige console hebt, die dus goede graphics kan laten zien.

15. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik erger me er persoonlijk gewoon bont en blauw aan als de graphics niet om aan te zien zijn. Bij sommige spellen (oude klasiekers zoals 'day of the tentacle' heeft het wel z'n charme) Maar deze games zijn vroeger gemaakt! Een game die NU wordt gemaakt wordt (door mij althans) geacht een redelijk niveau van grafisch geweld te vertonen. OOK als het om een game gaat waarbij het gameplay element belangrijker is dan de graphics..

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt persoonlyk dat
    dit gewoon zware shit is.
    ten eerste je verkoopt tog geen 4 jaar oude spel
    voor 50 euro.
    ten tweede helemaal geen verbetering.
    ten derde geen console game.
    al helemaal niet voor een xbox.

als hy voor 5 à 10 eurootjes kost,
    leuk gewoon voor zo'n bedrag,
    net zo iets als TIR.

maar dit is gewoon DoM

17. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    hou de strategie spellen en andere spellen waarbij het gebruik van de muis/toetsenbord combinatie het best bruikbaar is gewoon op de pc, er bljven heus wel genoeg spellen over voor de xbox.

18. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    misschien wel.. maar het gaat vooral om de graphics. ik vind het verdomde lui dat die ontwikkelaars dat niet up-to-date maken. Daarnaast denk ik ook dat het heel goed mogelijk is om een strategie/bouw spel voor een console te maken. Je moet er namelijk ook rekening houden dat niet iedereen een pc heeft en toch die spellen willen spelen

19. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat je er zo langzamer hand wel rekening mee moeten houden dat iedereen een pc heeft. al is het maar een p1 166mhz, daar is rollercoaster prima op te draaien. en volgens mij hebben de meeste mensen waar een xbox thuis staat wel een redelijk inkomen.

20. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    mwoh, zou kunnen.. maar sommige willen het misschien gewoon ook niet op de pc spelen om dat zo'n ding best heel veel extra frustraties door wachttijden en vastlopers kan geven. En zich daarom voor games beperken tot hun boxie

Deel Deze Pagina